Final Fantasy VII Remake: Gile - jak zdobywać dużo waluty? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Gil, to waluta wykorzystywana w Final Fantasy 7 Remake. Możesz z jej pomocą zakupić nowe przedmioty, materie, akcesoria itp. Poniższy rozdział poradnika do FF7r podpowiada, jak zdobywać dużo gili, by móc cieszyć się ich sporą liczbą!

1 - Final Fantasy VII Remake: Gile - jak zdobywać dużo waluty? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Walki - Za pokonywanie wrogów otrzymasz określoną liczbę gilsów. Oczywiście, im trudniejsi wrogowie, tym większa nagroda. Najwięcej otrzymasz za bossów i silniejszych pobocznych wrogów, w późniejszych rozdziałach gry.
  2. Lokacje w grze są bardzo liniowe, ale sporadycznie możesz dotrzeć do ukrytych beczek, które często mają dodatkowe przedmioty i gilsy. Warto więc eksplorować lokacje, by zdobyć trochę więcej pieniędzy.
  3. W rozdziale 16 i 17 ukończ Two-Person Team vs High Flyers w Shinra Tower VR, by zdobyć Gil Up Materia. Zwiększa ona ilość otrzymywanych gilsów w czasie walki o 100%. Idealne do grindowania!
  4. Możesz również wykorzystywać komendy Steal w walce, by kraść cenne przedmioty wrogom, szczególnie bossom. Pozwoli to czasami ukraść ładną sumkę gilsów.
  5. Nadmiar przedmiotów możesz sprzedawać u sklepikarza - jeśli nie korzystasz już z danych akcesoriów itp. to śmiało je sprzedaj. Czasami możesz również podnieść przedmioty, które nadają się tylko do sprzedaży, za ładną sumkę pieniędzy.
  6. Podczas poziomu trudności Hard i powtarzaniu dodatkowych rozdziałów będziesz zdobywał mnóstwo gotówki. Doskwiera ona tylko podczas pierwszego ukończenia gry i to tylko w niektórych momentach.