Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Atrybuty w Lords of the Fallen | Bohater - Harkyn Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Atrybuty są najważniejszymi cechami twojej postaci i mają bardzo duży wpływ na styl walki bohatera. Poza zwiększaniem podstawowych statystyk, decydują również o tym, jaki ekwipunek będziesz mógł nosić. Pośrednio przez określanie maksymalnego obciążenia, a bezpośrednio z powodu wymagań, które posiadają różne elementy ekwipunku.

Siła

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń siłową oraz (nieznacznie) wartość maksymalnego obciążenia.

Uwagi: Podstawowy atrybut dla każdego wojownika. Decyduje o zadawanych przez ciebie obrażeniach, a dzięki zwiększonemu udźwigowi będziesz w stanie nosić najcięższe pancerze, bronie i tarcze. Powinieneś dążyć do tego, żeby na 50 poziomie doświadczenia, czyli pod sam koniec gry, osiągnąć wartość ok. 26 punktów. Jest to wartość wymagana do kilku potężnych broni. Część przedmiotów może potrzebować nawet 30 punktów siły, ale decydując się na nie, będziesz musiał prawdopodobnie bardzo ograniczyć rozwój atrybutu wiary oraz zaklęć.

Witalność

Określa ilość posiadanych przez bohatera punktów zdrowia oraz nieznacznie zwiększa skuteczność mikstur leczących.

Uwagi: Ważny atrybut dla każdej postaci. Pozwala popełnić większą ilość błędów podczas walki, przez co daje więcej czasu na nauczenie się ataków przeciwnika i opracowanie odpowiedniej strategii. Warto rozwinąć do wartości 17-18 punktów.

Wiara

Zwiększa zasoby magii oraz obrażenia od broni magicznej.

Uwagi: Atrybut bardzo ważny dla każdego, kto chce używać dużej ilości zaklęć oraz często korzystać z magicznej rękawicy. Przydaje się również wojownikom i łotrzykom, gdyż kolejne poziomy czarów wymagają wyższego poziomu wiary. Klerycy powinni dążyć do wartości ok. 20 punktów ze względu na wymagania czarów i przedmiotów. Pozostałym klasom najprawdopodobniej wystarczy poziom 15 tego atrybutu (odblokuje 2 poziom zaklęć). Jeżeli nie planujesz rozwijania czarów, może sobie odpuścić rozwój wiary. Warto jednak wiedzieć, że mocno rozwinięte zaklęcia bardzo ułatwiają rozgrywkę.

Wytrzymałość

Wpływa na poziom energii i znacząco zwiększa wartość maksymalnego obciążenia.

Uwagi: Jeden z najważniejszych atrybutów dla wojownika czy łotrzyka. Pozwala nosić cięższe uzbrojenie bez dużej straty na mobilności, a poza tym umożliwia dużo częstsze blokowanie oraz wykonywanie uników. Dzięki dużej wartości energii będziesz mógł również wyprowadzać dłuższe sekwencje ataków. Przy pierwszym przechodzeniu gry warto rozwinąć do wartości 16-18 punktów w zależności od naszych wymagań. Łotrzyk potrzebuje nieco mniej wytrzymałości, gdyż nosi lżejsze pancerze, a na wartość energii wpływa również jego zwinność.

Zwinność

Zwiększa obrażenia zadawane szybką bronią i nieznacznie zwiększa poziom energii.

Uwagi: Najważniejszy atrybut dla każdego łotrzyka. Zwiększa zadawane obrażenia i podnosi poziom energii, której używamy w dużych ilościach. Podobnie jak w przypadku siły dla wojownika i wiary dla kleryka optymalna wartość na 50 poziomie, to ok. 20 punktów. Pozwoli ci to zadawać duże obrażenia, nie martwić się o energię i nosić jedne z najlepszych przedmiotów.

Szczęście

Zwiększa szansę na lepsze nagrody za zabijanie przeciwników i pomaga w pozyskiwaniu lepszych materiałów do tworzenia.

Uwagi: Atrybut przeznaczony dla osób szukających wyzwania. Nie zwiększa nam żadnych bojowych statystyk, przez co gra staje się trudniejsza. W zamian możesz liczyć na częstszy i lepszy loot.