Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lords of the Fallen - M3 Opuszczona świątynia
Lords of the Fallen - M3 Opuszczona świątynia
Notatka: Ponure miejsca - Szalejący ogień
Notatka NG++: Dawne opowieści- Crafter's Pet
Wejście do Komnaty Kłamstw A
Wejście do Komnaty Kłamstw B
Wejście do Komnaty Kłamstw C
Wejście do Komnaty Kłamstw D
Kowal
Yetka
Dźwignia otwierająca główną bramę.
Zamknięta brama. Otworzysz ją pociągając za dźwignie w westybulach [3]
Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę kraty prowadzące do niedostępnego w inny sposób pomieszczenia [13]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (potem skręć w prawo), gdyż kraty po chwili się zamkną.
Okruch magii
Okruch energetyczny
Skrzynia (klucz upuści Mag na dole Wschodniego westybulu, podczas drugich odwiedzin w Świątyni):
- Wiara (buty, rękawice)
Skrzynia:
- Zgubiona pika (broń drzewcowa)
Okruch odporności na truciznę
Skrzynia (potrzebny klucz - upuści go pierwszy napotkany Tyran w lokacji Wieczny Płomień):
- Spryt (buty)
- Okruch punktu atrybutów
Pusta butelka
Zapieczętowana runa (mała)
Skrzynia:
- Skryty sztych (wielki miecz)
Zapieczętowana runa (mała)
Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Pusta butelka
Skrzynia:
- Zarozumiałość (kostur)
Skrzynia:
- Zamach (wielki topór)
- Mądrość (rękawice, buty)
Okruch energetyczny
Skrzynia (potrzebny Klucz do kufra kowala, upuszcza go jeden z duchów na pierwszym poziomie Wieży Mądrości):
- Szybkość (krótki miecz)
- Okruch odporności na ogień
Kowadło
Skrzynia:
- Mądrość (hełm, napierśnik)
Sfora ogarów
Skrzynia (potrzebny klucz, upuści go Tyran na moście):
- Wieczna legenda (rękawice, buty)
- Brzemię (broń drzewcowa)
Dezerterzy
Skrzynia:
- Wiara (hełm, napierśnik)
Yetka
Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (napierśnik)
Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (rękawice)
Skrzynia (otwierana runą):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (buty, hełm)
Skrzynia:
- Sprawiedliwość (miecz)
Okaleczony Rhogar
Statuetka Rhogara #1
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (hełm)
Statuetka Rhogara #2
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (buty)
Tajemniczy znak w podłodze, otwierający kraty o poziom niżej (za Duchem, [45])
Krata otwierana za pomocą podestu z tajemniczym znakiem [45]. W środku znajdziesz skrzynię z młotem "Nado".
Portal do Keystone
Wejście główne do Świątyni
Boczne wejście do Świątyni
Przejście na Opuszczone Pole
Infiltrator
Okaleczony Rhogar
Dezerterzy
Skrzynia:
Gryf - buty
Okruch punktu zaklęć
Okruch odporności na trucizny
Skrzynia:
Gryf - hełm
Gryf - rękawice
Okruch odporności na ogień
Okruch Energetyczny
Skrzynia (kratę otworzysz stając na tajemniczym znaku [13] w korytarzu po prawej):
- Spryt (rękawice, hełm, napierśnik)
Skrzynia:
- Gryf (napierśnik)
- Okruch odporności na truciznę
- Okruch jedności ducha
Notatka: Wymiary - Szczelina
Notatka: Wymiary - Mój skarb
Notatka: Ponure miejsca - Okrutny gatunek
Notatka: Wymiary - Runy
Notatka: Wymiary - Okruchy
Tajemniczy napis: Nowa wiara - Sędziowie
Tajemniczy napis: Nowa wiara - Lordowie
Tajemniczy napis: Nowa wiara - Wojna
Rodzaj portalu: Treasure Chamber
Warunek otwarcia: Pokonanie Infiltratora
Portal #7
Rodzaj: Infinite Void
Oblokowanie: Pokonanie Protektora
Grubas z kuszą
Łotrzyk
Łotrzyk
Rhogar Tarczownik
Kusznik
Łotrzyk
Grubas z kuszą
Ogar
Kusznik
Ogar
Grubas z kuszą
Ogar
Łotrzyk
Tarczownik
Rhogar Tarczownik
Tarczownik
Rhogar Rycerz
Mag
Pająk
Mutant
Karzeł
Karzeł
Karzeł
Karzeł
Grubas z kuszą
Mag
Duch
Trujący potwór
Kryształ zapisu
Duch
Grubas z kuszą
Duch
Tarczownik
Kusznik
Dźwignia otwierająca główną bramę.
Kusznik
Łotrzyk
Tarczownik
Grubas z kuszą
Mutant
Rhogar Rycerz
Tarczownik
Starożytna tabliczka
Starożytna tabliczka
Starożytna tabliczka
Kusznik
Pająk
Kusznik
Pająk
Kusznik
Ogar
Ogar
Ogar
Starożytna tabliczka
Mutant
Pająk
Kryształ zapisu
Okruch Energetyczny
Kryształ zapisu
Starożytna talbiczka
Okruch energetyczny
Kryształ zapisu
Powiększ mapę

M3 Opuszczona świątynia | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

#1 - Notatka

#9 – Notatka: Ponure miejsca - Szalejący ogień

#10 – Notatka NG++: Dawne opowieści- Crafter's Pet

Wejście do Komnaty Kłamstw A

Wejście do Komnaty Kłamstw B

Wejście do Komnaty Kłamstw C

Wejście do Komnaty Kłamstw D

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

1 – Kowal

2 – Yetka

3 – Dźwignia otwierająca główną bramę.

4 – Zamknięta brama. Otworzysz ją pociągając za dźwignie w westybulach [3]

13 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę kraty prowadzące do niedostępnego w inny sposób pomieszczenia [13]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (potem skręć w prawo), gdyż kraty po chwili się zamkną.

15 – Okruch magii

16 – Okruch energetyczny

17 – Skrzynia (klucz upuści Mag na dole Wschodniego westybulu, podczas drugich odwiedzin w Świątyni):
- Wiara (buty, rękawice)

18 – Skrzynia:
- Zgubiona pika (broń drzewcowa)

19 – Okruch odporności na truciznę

20 – Skrzynia (potrzebny klucz - upuści go pierwszy napotkany Tyran w lokacji Wieczny Płomień):
- Spryt (buty)
- Okruch punktu atrybutów

21 – Pusta butelka

22 – Zapieczętowana runa (mała)

23 – Skrzynia:
- Skryty sztych (wielki miecz)

24 – Zapieczętowana runa (mała)

25 – Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Pusta butelka

26 – Skrzynia:
- Zarozumiałość (kostur)

27 – Skrzynia:
- Zamach (wielki topór)
- Mądrość (rękawice, buty)

28 – Okruch energetyczny

29 – Skrzynia (potrzebny Klucz do kufra kowala, upuszcza go jeden z duchów na pierwszym poziomie Wieży Mądrości):
- Szybkość (krótki miecz)
- Okruch odporności na ogień

30 – Kowadło

31 – Skrzynia:
- Mądrość (hełm, napierśnik)

33 – Sfora ogarów

34 – Skrzynia (potrzebny klucz, upuści go Tyran na moście):
- Wieczna legenda (rękawice, buty)
- Brzemię (broń drzewcowa)

35 – Dezerterzy

36 – Skrzynia:
- Wiara (hełm, napierśnik)

37 – Yetka

38 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (napierśnik)

39 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (rękawice)

40 – Skrzynia (otwierana runą):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (buty, hełm)

41 – Skrzynia:
- Sprawiedliwość (miecz)

42 – Okaleczony Rhogar

43 – Statuetka Rhogara #1
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (hełm)

44 – Statuetka Rhogara #2
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (buty)

45 – Tajemniczy znak w podłodze, otwierający kraty o poziom niżej (za Duchem, [45])

46 – Krata otwierana za pomocą podestu z tajemniczym znakiem [45]. W środku znajdziesz skrzynię z młotem "Nado".

Portal do Keystone

Wejście główne do Świątyni

Boczne wejście do Świątyni

5 – Przejście na Opuszczone Pole

6 – Infiltrator

7 – Okaleczony Rhogar

8 – Dezerterzy

9 – Skrzynia:
Gryf - buty
Okruch punktu zaklęć
Okruch odporności na trucizny

10 – Skrzynia:
Gryf - hełm
Gryf - rękawice

11 – Okruch odporności na ogień

12 – Okruch Energetyczny

13 – Skrzynia (kratę otworzysz stając na tajemniczym znaku [13] w korytarzu po prawej):
- Spryt (rękawice, hełm, napierśnik)

14 – Skrzynia:
- Gryf (napierśnik)
- Okruch odporności na truciznę
- Okruch jedności ducha

#1 - Notatka

#1 – Notatka: Wymiary - Szczelina

#2 – Notatka: Wymiary - Mój skarb

#3 – Notatka: Ponure miejsca - Okrutny gatunek

#5 – Notatka: Wymiary - Runy

#4 – Notatka: Wymiary - Okruchy

#6 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Sędziowie

#7 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Lordowie

#8 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Wojna

#10 - Portal wyzwań

#4 – Rodzaj portalu: Treasure Chamber
Warunek otwarcia: Pokonanie Infiltratora

#7 – Portal #7
Rodzaj: Infinite Void
Oblokowanie: Pokonanie Protektora

Legenda Lords of the Fallen - M3 Opuszczona świątynia

Liczby

  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

1# - Starożytna tabliczka

#10 - Portal wyzwań

#1 - Notatka

Kryształ zapisu

Przeciwnik