Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cechy | Herosi | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Cechy

Herosi opisani są trzema ogólnymi cechami, wpływającymi na ich statystyki - Cechy | Herosi | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Herosi opisani są trzema ogólnymi cechami, wpływającymi na ich statystyki. Są to widoczne z lewej strony portretu: Command [Dowodzenie], Health [Zdrowie] oraz Magic [Magia] (screen powyżej). Każda z wymienionych cech ma istotny wpływ na charakter bohatera i jego możliwości na polu bitwy. Przyjrzyjmy się im z bliska.

Dowodzenie - odpowiada za ilość jednostek w armii bohatera oraz ich dopuszczalny poziom zaawansowania (I, II, III lub IV) - Cechy | Herosi | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Dowodzenie - odpowiada za ilość jednostek w armii bohatera oraz ich dopuszczalny poziom zaawansowania (I, II, III lub IV). Oznacza to, że aby posiadać duże wojsko wypełnione potężnymi potworami, musimy rozwijać właśnie tę cechę - najlepiej zainwestować do tego w dowódcę, który się w niej specjalizuje. Warto zwrócić uwagę na fakt, że dowodzenie najgorzej wychodzi czarodziejom - ci mogą jednak przywoływać istoty w trakcie samej bitwy, co jest dla nich pewną rekompensatą.

Oto, jak wzrasta liczebność armii bohatera w zależności od jego współczynnika dowodzenia:

Poziom dowodzenia

Istoty 1 poziomu

Istoty 2 poziomu

Istoty 3 poziomu

Istoty 4 poziomu

0

3

0

0

0

1

4

0

0

0

2

4

1

0

0

3

4

2

0

0

4

4

2

1

0

5

5

3

1

0

6

5

3

1

1

7

5

3

2

1

8

6

4

2

1

9

6

4

3

1

10

6

4

3

2

Zdrowie - odpowiada za ilość punktów życia, staminę oraz morale bohatera, jak również za ilość punktów życia regenerowanych poza bitwą - Cechy | Herosi | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Zdrowie - odpowiada za ilość punktów życia, staminę oraz morale bohatera, jak również za ilość punktów życia regenerowanych poza bitwą. Jest to bardzo istotna cecha, rozwijana w szczególności przez wojowników. Pozwala ona na tworzenie bardzo żywotnych i trudnych do zabicia herosów. Czarodzieje rozwijają ją w najmniejszym stopniu, dlatego są podatni na obrażenia i mogą działać ograniczoną ilość razy (szybko się męczą).

Tak wzrastają współczynniki bohatera wraz z kolejnymi poziomami zdrowia:

Poziom zdrowia

Całkowita premia do punktów życia

Całkowita premia do staminy

Całkowita premia do morale

0

0

0

0

1

+3

+1

+1

2

+6

+2

+2

3

+10

+3

+3

4

+14

+5

+4

5

+19

+7

+5

6

+24

+9

+7

7

+30

+12

+9

8

+36

+15

+11

9

+43

+18

+13

10

+50

+22

+15

Magia - pozwala na naukę lepszych zaklęć oraz zwiększa ogólną ilość czarów, jakie może przyswoić bohater - Cechy | Herosi | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Magia - pozwala na naukę lepszych zaklęć oraz zwiększa ogólną ilość czarów, jakie może przyswoić bohater. Każdy heros rozwija tę cechę do pewnego poziomu, ale jedynie czarodzieje osiągnęli w niej mistrzostwo - tylko oni mają dostęp do najpotężniejszych czarów, częściej też z nich korzystają. Warto zwrócić uwagę na to, że umiejętność Wisdom [Wiedza] dodatkowo powiększa ilość czarów możliwych do zapamiętania.

W taki sposób rośnie księga zaklęć:

Poziom magii

Czary 1 poziomu

Czary 2 poziomu

Czary 3 poziomu

Czary 4 poziomu

0

3

0

0

0

1

4

0

0

0

2

4

1

0

0

3

4

2

0

0

4

4

2

1

0

5

5

3

1

0

6

5

3

1

1

7

5

3

2

1

8

6

4

2

1

9

6

4

3

1

10

6

4

3

2

Istnieją również trzy cechy pośrednie (wyświetlone po prawej stronie portretu bohatera - screen powyżej) które mają mniejszy wpływ na rozgrywkę - Cechy | Herosi | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Istnieją również trzy cechy pośrednie (wyświetlone po prawej stronie portretu bohatera - screen powyżej) które mają mniejszy wpływ na rozgrywkę. Podwyższa się je poprzez inwestycję w odpowiednie umiejętności. Są to odpowiednio:

Siege [Oblężenie] - przyspiesza tempo oblężenia. Cechę tę powiększa się poprzez inwestycję w umiejętność Logistics [Logistyka] (zdolność dowódcy).

Initiative [Inicjatywa] - decyduje o tym, kto rozpocznie bitwę. Cechę można zwiększyć dzięki umiejętnościom (odpowiednio: wojownika, zwiadowcy, dowódcy i czarodzieja): Athletics [Atletyka], Reaction [Reakcja] Maneuvering [Manewry] lub Wand Master [Mistrz różdżek].

Mobility [Mobilność] - decyduje o ilości punktów ruchu na mapie świata. Trzeba pamiętać, że wejście na pole pozbawione stajni [Stable] oznacza utratę sporej ilości punktów ruchu, zależnej od typu terenu. Cechę tę można podnieść poprzez rozwinięcie umiejętności Pathfinding [Znajdowanie drogi] ze sfery zwiadowcy lub Maneuvering [Manewry] u dowódcy.

Poza tym bohaterowie są opisani zwykłymi statystykami bojowymi - takimi samymi jak u konwencjonalnych wojsk. Współczynniki te opisano w rozdziale Jednostki - podstawy.