Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magicka - poradnik do gry

Magicka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) | Opis przejścia Magicka poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 1 - Pomroczne widmo

1 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po odbyciu krótkiej rozmowy z Vladem [1], udaj się w prawo - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po odbyciu krótkiej rozmowy z Vladem [1], udaj się w prawo. Spotkasz tam Thekka, który poinformuje cię o imprezie na dole [2].

2 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Może zejść po schodach od razu [1], lub zwiedzić najpierw uczelnie - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Może zejść po schodach od razu [1], lub zwiedzić najpierw uczelnie. Na tym piętrze nie znajdziesz jednak nic ciekawego, poza zabawnymi rozmowami z innymi czarodziejami [2].

3 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na dole, jeden ze studentów zrobi dziurę w posadzce, do której wpadniesz [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na dole, jeden ze studentów zrobi dziurę w posadzce, do której wpadniesz [1]. Twoim pierwszym zadaniem w podziemiach, będzie zdobycie magicznego kostura. Znajdziesz go na stojaku z bronią po prawej [2].

4 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Podejdź do ściany i kliknij LPM, aby podnieść kij oraz miecz [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Podejdź do ściany i kliknij LPM, aby podnieść kij oraz miecz [1]. Zdobędziesz również pierwszy magiczny żywioł - Życie [2]. Możesz się dzięki niemu uleczyć.

5 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Wciśnij przypisany do żywiołu klawisz W, a następnie użyj ŚPM - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Wciśnij przypisany do żywiołu klawisz W, a następnie użyj ŚPM. Twój bohater użyje zaklęcie na siebie, regenerując utracone zdrowie [1]. Gdy nauczysz się posługiwać pierwszym żywiołem, zostaniesz poproszony o przecięcie blokującej korytarz wstęgi. Aby to zrobić, musisz użyć miecza. Podejdź do wskazanego kawałka materiału, przytrzymaj SHIFT i wciśnij LPM trzy razy. Twój bohater machnie ostrzem i będzie mógł ruszać dalej [2].

6 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Idąc dalej prosto, zdobędzie kolejny żywioł - Ziemia [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Idąc dalej prosto, zdobędzie kolejny żywioł - Ziemia [1]. Musisz użyć go do zniszczenia drewnianej blokady [2].

W tym celu wciśnij trzykrotnie przypisany do żywiołu klawisz D, a następnie przytrzymaj kilka sekund PPM - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W tym celu wciśnij trzykrotnie przypisany do żywiołu klawisz D, a następnie przytrzymaj kilka sekund PPM. Gdy wokół postaci pojawi się świetlista otoczka, skieruj swój kostur w kierunku desek i puść przycisk. Wystrzelisz potężny głaz, który zniszczy drewnianą konstrukcje.

7 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Znajdziesz za nią monument, który trzeba będzie zapalić przy pomocy żywiołu Ognia [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Znajdziesz za nią monument, który trzeba będzie zapalić przy pomocy żywiołu Ognia [1]. Aby to zrobić, wciśnij F, wyceluj w przedmiot i przytrzymaj PPM [2].

8 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Chwilę później na górze pojawi się drewniana kładka, po której będziesz mógł ruszyć w dalszą drogę [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Chwilę później na górze pojawi się drewniana kładka, po której będziesz mógł ruszyć w dalszą drogę [1]. Twój kolejny cel do podpalenie znajduje się niestety za szeroką fosą. Aby skierować tam płomień, musisz połączyć dwa żywioły - Ziemię oraz Ogień. Na początku wciśnij F, potem D, a na końcu wystrzel kulę ognia PPM (w ten sam sposób jak strzelałeś wcześniej głazem). Gdy monument zostanie podpalony, pojawi się kolejna kładka [2].

9 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Po drugiej stronie otrzymasz dostęp do żywiołu Błyskawica [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Po drugiej stronie otrzymasz dostęp do żywiołu Błyskawica [1]. Użyj go PPM, aby włączyć stojący niedaleko krat generator [2].

10 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W kolejnej komnacie znajdziesz płytki strumień wody oraz dwa generatory - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W kolejnej komnacie znajdziesz płytki strumień wody oraz dwa generatory. Gdy przejdziesz przez wodę, zamoczysz swoją szatę, co uniemożliwi ci używanie Błyskawic (chyba, że chcesz zostać kopnięty prądem) [1]. Do wysuszenia ubrania użyj żywiołu Ognia. Wciśnij F, a następnie ŚPM. Stracisz w ten sposób nieco życia, ale szata będzie sucha [2].

11 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Aby otworzyć pobliskie kraty, musisz uaktywnić dwa generatory jednocześnie - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Aby otworzyć pobliskie kraty, musisz uaktywnić dwa generatory jednocześnie. Do zrobienia tego niezbędny jest czar obszarowy. Stań między dwoma maszynami, wybierz żywioł Błyskawicy, a następnie przytrzymaj SHIFT i wciśnij PPM [1]. Obszarowe błyskawice uruchomią oba generatory, odblokowując w ten sposób przejście [2].

12 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kilka kroków dalej otrzymasz piąty żywioł - Ciemność [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kilka kroków dalej otrzymasz piąty żywioł - Ciemność [1]. Użyj jej w połączeniu z Błyskawicami, do uruchomienia generatora z lewej [2].

13 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
W następnej komnacie poznasz żywioł Mrozu [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

W następnej komnacie poznasz żywioł Mrozu [1]. Użyj go do zamrożenia zatopionej piwniczki z winem [2], a następnie przejdź na drugą stronę.

14 - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry
Kolejne co musisz zrobić, to ugasić pobliskie płomienie [1] - Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) - Opis przejścia - Magicka - poradnik do gry

Kolejne co musisz zrobić, to ugasić pobliskie płomienie [1]. Zrób to korzystając z żywiołu Wody [2].