Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
Aktualizacja:
Posiadłość Kobina
![]() | ![]() |
Opis: Ruszaj w stronę znajdujących się na wprost drzwi #1 . Możesz tu przetestować pozyskane przed chwilą lusterko by zobaczyć co się dzieje po drugiej stronie - w tej konkretnej sytuacji nie jest to przydatne, ale w dalszej części misji będzie to już przydatny gadżecik. Przejdź przez drzwi i ruszaj w stronę budynku starego muzeum, zlokalizowanego po prawej stronie #2 .
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz się przedostać do budynku muzeum:
WARIANT A - drzwiczki na lewo od głównego wejścia; konieczność cichego unieszkodliwienia dwóch wartowników.
WARIANT B - murek na prawo od głównego wejścia; ryzykowne, ale z możliwością ominięcia wszystkich wartowników.
![]() | ![]() |
Wariant A: Kieruj się stopniowo w stronę drzwi znajdujących się po Twojej lewej stronie #1 . Otwórz je, kucnij i ostrożnie podejdź do stojącego tu wartownika, którego musisz po cichu zlikwidować #2 .
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz w stronę widocznych w oddali dwóch wartowników. Odszukaj rynnę na lewej ścianie #1 i skorzystaj z niej by przedostać się na górę. Przemieść się po krawędzi w prawo tak by znaleźć się przy otwartej okiennicy ze strażnikiem #2 . Wyrzuć strażnika przez okno, a następnie wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Wariant B: Kieruj się cały czas prosto, przemieszczając się w pobliżu zaparkowanych samochodów. Schowaj się za samochodem zaparkowanym najbliżej głównego wejścia (lub za drugim najbliższym) #1 i uderz go by załączyć alarm. Przesuń się maksymalnie w stronę głównego wejścia do muzeum i zauważ, że jeden z wartowników powinien wyruszyć w Twoją stronę #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż drugi z wartowników (ten stojący przy wejściu do muzeum) odwróci się i wybierz akcję szybkiego przemieszczenia się do kolejnej zasłony, a mianowicie do pojazdu zaparkowanego na prawo od głównego wejścia #1 . Ruszaj w stronę kolejnego pojazdu #2 .
![]() | ![]() |
Zbliż się do budynku muzeum od prawej strony, a powinieneś zauważyć murek #1 , na który główny bohater może się wspiąć. Ostrożnie zeskocz na dół i zlokalizuj rynnę na ścianie budynku #2 , z której będziesz mógł skorzystać.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na górze zignoruj pierwszą okiennicę, a to dlatego, że ustawi się w tym miejscu jeden z wartowników #1 . Nie trzeba go zabijać - zamiast tego przemieść się w lewo, a powinieneś dotrzeć do nie pilnowanej przez nikogo okiennicy #2 . Wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Niezależnie od wybranego wariantu powinieneś przejść do lewego, lepiej oświetlonego pomieszczenia #1 , w którym odnajdziesz shotguna (nie musisz go podnosić). Światła nie trzeba gasić, a w przypadku wyboru wariantu B jest to wręcz niewskazane, bo mijany wcześniej strażnik przyszedłby w to miejsce. Zamiast tego podejdź do znajdujących się tu drzwi #2 .
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi, a powinieneś znaleźć się za plecami opartego o balustradę przeciwnika #1 . Musisz się tu cicho zachowywać, by nie zostać przez niego usłyszanym. Obróć się w lewo i skieruj się prosto #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź trochę do przodu, ale nie wybieraj widocznego na wprost od Ciebie przejścia. Zamiast tego odszukaj rurę na lewej ścianie #1 , po której będziesz się mógł wspiąć na górę. Chwyć się elementu przyczepionego do sufitu i zacznij kierować się w stronę centralnej części holu #2 .
![]() | ![]() |
Przejdź po rynnie na drugi koniec #1 i ostrożnie zejdź na dół. Radziłbym się tu zatrzymać, bo okolica jest patrolowana przez pojedynczego wartownika #2 , przez którego mógłbyś zostać zauważony.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż strażnik zacznie iść w stronę oznaczonego przez grę przejścia i ruszaj za nim #1 . Musisz tu kucać i nie możesz się zatrzymywać, bo zostałbyś zauważony przez wartownika, który opiera się o balustradę (mijałeś go wcześniej). Otwórz znajdujące się po lewej stronie szklane drzwi #2 .
![]() | ![]() |
Ruszaj przed siebie, a po kilku chwilach dotrzesz do skrzyni #1 z wyposażeniem, gdzie będziesz mógł nabyć nowe bronie lub zakupić upgrade'y do aktualnie używanych pukawek. Po dokonaniu zakupów wybierz prawy korytarz #2 , prowadzący do dalszej części muzeum.
![]() | ![]() |
Kieruj się cały czas prosto. Proponuję ominąć zapalone jarzeniówki od prawej strony #1 , dzięki czemu nie będziesz musiał marnować amunicji. Wkrótce dotrzesz do rury, przy której znajduje się zapalona lampa #2 . Samej lampy wbrew pozorom nie musisz też niszczyć, bo nie zostałbyś przez nikogo zauważony.
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.