Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Ruszaj prosto, po czym skręć w lewo #1 . Musisz być przygotowany na to, że już za chwilę zaatakuje Cię dwóch przeciwników z goglami. Oznacza to, że nie możesz im uciec. Jeżeli zabezpieczyłeś już parter to zaczekaj na nich przy narożniku i spokojnie ich zlikwiduj #2 . W przeciwnym wypadku konieczne będzie agresywne przebijanie się do przodu (najlepiej z pomocą granatów) tak aby nie zdążyli do Ciebie przybiec wrogowie rozstawieni na dole.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że zabiłeś obu przeciwników w goglach i skieruj się w stronę oznaczonego przez grę biura Grim #1 . Po znalezieniu się w biurze podejdź do telefonu #2 , a odbędziesz tu dłuższą rozmowę.
![]() | ![]() |
Musisz teraz powrócić do schodów. Na drodze staną Ci nowi przeciwnicy, ale dobra wiadomość jest taka, że będziesz mógł korzystać z systemu Oznacz i likwiduj BEZ ŻADNYCH OGRANICZEŃ. Zacznij od ustawienia się na lewo od szklanych drzwi #1 . Widocznych w oddali wrogów możesz pozbyć się z użyciem akcji Oznacz i likwiduj #2 lub podrzucić im granat.
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, a po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu kucnij i trzymaj się prawej ściany. Zjawi się tu wkrótce pojedynczy przeciwnik, którego można dość łatwo zaskoczyć #1 . Ruszaj dalej #2 , ignorując zamykające się okiennice i ponaglenia ze strony Grim - nie musisz się tu ścigać z czasem.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu po lewej stronie znajduje się dwóch przeciwników #1 . Ponownie możesz skorzystać z systemu Oznacz i likwiduj lub standardowych granatów. Podążaj dalej. Nowi przeciwnicy są rozstawieni po prawej stronie #2 i zauważ, że oprócz użycia akcji Oznacz i likwiduj możliwe jest też ich zaskakiwanie.
![]() | ![]() |
Zbliż się ostrożnie do wyjścia z tego pomieszczenia i przygotuj się na powitanie pojedynczego przeciwnika #1 , którego dość łatwo będzie można zaskoczyć. Podejdź teraz do klatki schodowej. Dwóch nowych wartowników skrywa się w korytarzu przylegającym do półpiętra #2 i dobrze byłoby podrzucić im granat.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę nowo odblokowanego korytarza. Uważaj na dwóch nowych wrogów rozstawionych za rogiem #1 . W tym przypadku zdecydowanie warto skorzystać z systemu Oznacz i likwiduj. Już wkrótce wpadniesz na pojedynczego przeciwnika #2 , z którym można się jednak łatwo rozprawić.
![]() | ![]() |
Uważaj, bo po dotarciu do większego pomieszczenia dwóch przeciwników zjedzie z sufitu na linach #1 i dobrze byłoby użyć systemu Oznacz i likwiduj zanim zostaniesz przez nich zauważony. Zignoruj eksplozję widoczną w tle. Zamiast tego bądź gotowy do szybkiego wyeliminowania nowego przeciwnika, który pojawi się po Twojej lewej stronie #2 .
![]() | ![]() |
Dwaj kolejni przeciwnicy rozstawieni są kawałek dalej #1 . Możesz nadal korzystać z systemu Oznacz i likwiduj lub pobawić się w podrzucanie im granatów. Ruszaj prosto, a następnie skręć w lewo. Zignoruj ostatniego przeciwnika #2 , który wkrótce zginie w wyniku eksplozji.
![]() | ![]() |
Przeskocz przez biurko recepcjonistki #1 i biegnij prosto. Misja zakończy się w momencie gdy zbliżysz się do otwartego szybu windy #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.