Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Po dotarciu do ostatniej sekcji biur radziłbym biec prosto, dzięki czemu dotrzesz do balustrady, z której już wcześniej miałeś okazję skorzystać #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Po dotarciu do ostatniej sekcji biur radziłbym biec prosto, dzięki czemu dotrzesz do balustrady, z której już wcześniej miałeś okazję skorzystać #1 . Przeskocz przez balustradę i zacznij przesuwać się w lewo, co pozwoli Ci dotrzeć do niepilnowanego przez nikogo pomieszczenia #2 .

2 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Po raz ostatni przedostań się do sekcji sufitowej #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Po raz ostatni przedostań się do sekcji sufitowej #1 . Gdy tylko znajdziesz się na górze udaj się w lewo, co pozwoli Ci opuścić tę lokację bez konieczności dokładnego monitorowania pozycji przeciwników #2 .

3 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Biegnij prosto, dzięki czemu dotrzesz do znanych Ci już schodów #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Biegnij prosto, dzięki czemu dotrzesz do znanych Ci już schodów #1 . Tym razem nie wybieraj korytarza, który został zablokowany. Zamiast tego udaj się w stronę nowo odblokowanego przejścia do biura Reeda. Wejście zlokalizowane jest po prawej stronie #2 .

4 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Przed Tobą zadanie polegające na unikaniu pułapek laserowych - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Przed Tobą zadanie polegające na unikaniu pułapek laserowych. Załóż zdobyte niedawno gogle sonarowe #1 , a zauważysz, że lasery będą reprezentowane w kolorze białym. Zacznij od przejścia pod pierwszym laserem #2 - musisz oczywiście zaczekać na właściwy moment, gdyż nie możesz dotknąć wiązki.

5 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Będziesz się teraz przemieszczał zgodnie z ruchem wskazówek zegara - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Będziesz się teraz przemieszczał zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Udaj się w lewo - tym razem do ominięcia będą dwa lasery #1 . W celu przedostania się do dalszej części pomieszczenia musisz się wspiąć na obiekt znajdujący się tuż przy oknie #2 .

6 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Ruszaj prosto, unikając dwóch nowych laserów #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Ruszaj prosto, unikając dwóch nowych laserów #1 . Po dotarciu do jednego z narożników pomieszczenia obróć się w prawo. Teraz musisz się wspiąć na niewielki murek #2 . Ostrożnie kieruj się prosto, unikając po drodze kolejnej pułapki.

7 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Powinieneś się teraz znaleźć w sekcji pomieszczenia z kilkoma włączającymi i wyłączającymi się laserami #1 #2 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Powinieneś się teraz znaleźć w sekcji pomieszczenia z kilkoma włączającymi i wyłączającymi się laserami #1 #2 . Przemieszczaj się tu powoli, za każdym razem odczekując aż wyłączy się najbliższy laser. Nie radzę pokonywać od razu całej drogi, bo można łatwo popełnić błąd.

8 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Przejdź teraz pod kilkoma nowymi wiązkami #1 , a znajdziesz się w pobliżu wyjścia z pomieszczenia - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Przejdź teraz pod kilkoma nowymi wiązkami #1 , a znajdziesz się w pobliżu wyjścia z pomieszczenia. Przed Tobą najtrudniejszy sprawdzian #2 - wybierz sobie dobre miejsce, zaczekaj aż wszystkie cztery wiązki się oddalą i wykonaj szybki przewrót do przodu.

9 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Możesz już wstać i podejść do znajdującej się tu kratki - podskocz, gdyż musisz się wspiąć na górę #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Możesz już wstać i podejść do znajdującej się tu kratki - podskocz, gdyż musisz się wspiąć na górę #1 . Śmiało zeskocz na dół po znalezieniu się po drugiej stronie. Możesz już ruszać w stronę biura Reeda #2 . Po drodze nie wpadniesz na szczęście na żadne inne pułapki.

10 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce zastaniesz rozmawiającego przez telefon Kobina, do którego możesz dotrzeć korzystając ze schodów #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce zastaniesz rozmawiającego przez telefon Kobina, do którego możesz dotrzeć korzystając ze schodów #1 . Podejdź do bandyty i wciśnij odpowiedni klawisz #2 , a Fisher sam rozpocznie przesłuchanie.

11 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Początkowo będziesz mógł jedynie zachęcić Fishera do kontynuowania przesłuchania #1 , gdyż Kobin sam się ustawi we właściwym miejscu - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Początkowo będziesz mógł jedynie "zachęcić" Fishera do kontynuowania przesłuchania #1 , gdyż Kobin sam się ustawi we właściwym miejscu. Dopiero po tym jak wyląduje na dole będziesz mógł go chwycić i popisać się kreatywnością #2 .

12 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Po zakończeniu przesłuchania odszukaj znajdującą się w tym pomieszczeniu skrzynię z wyposażeniem #1 i KONIECZNIE zabierz z niej dowolny karabin szturmowy (dobrze byłoby też zamontować na nim tłumik) - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Po zakończeniu przesłuchania odszukaj znajdującą się w tym pomieszczeniu skrzynię z wyposażeniem #1 i KONIECZNIE zabierz z niej dowolny karabin szturmowy (dobrze byłoby też zamontować na nim tłumik). Ostrożnie zbliż się teraz do wyjścia z tego pomieszczenia #2 .

13 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Przygotuj sobie karabin szturmowy, bo już za chwilę do pomieszczenia przez szklany dach wpadnie trzech wrogich agentów #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Przygotuj sobie karabin szturmowy, bo już za chwilę do pomieszczenia przez szklany dach wpadnie trzech wrogich agentów #1 . Będą oni korzystali z tego samego wyposażenia i gogli sonarowych co Fisher, tak więc nie jest możliwe uniknięcie walki z nimi. Ja proponuję pobiec do biura Reeda (na piętrze) #2 .

14 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
Schowaj się za jednym z biurek i likwiduj nadbiegających przeciwników #1 - Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Schowaj się za jednym z biurek i likwiduj nadbiegających przeciwników #1 . Dobrze byłoby też podrzucić im granat, zapobiegając wykonaniu przez jednego z nich takiej samej czynności. Zlikwidowanie elitarnych żołnierzy nie załatwi niestety sprawy, bo w okolicy pojawią się wkrótce zwykli żołnierze #2 .