Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Omiń wspomniany wyżej pojazd, a za zaparkowanym kawałek dalej czerwonym SUV-em (na tym samym poziomie) powinieneś odnaleźć wejście do nowego szybu wentylacyjnego #1 . Po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym można podłożyć drugą bombę #2 .
![]() | ![]() |
Proponuję powrócić teraz do miejsca, w którym nokautowałeś poprzedniego przeciwnika #1 . Wracaj tą samą drogą, uważając na nowego wartownika, które może się pojawić na tym poziomie #2 .
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi, upewnij się, że w okolicy nie ma wartowników i ruszaj w stronę oznaczonej przez grę windy #1 . Szybko wejdź do środka #2 i wciśnij przycisk. Zaczekaj teraz aż winda dotrze w nowe miejsce.
![]() | ![]() |
Uwaga! Począwszy od tego miejsca nie musisz się już obawiać zawalenia misji w razie wykrycia! Podejdź do biurka recepcjonistki zlokalizowanego na wprost od Ciebie #1 . Po krótkiej rozmowie Fisher zdetonuje oba ładunki #2 , a Ty będziesz musiał szybko działać by nie zostać tu uwięzionym.
![]() | ![]() |
Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad głównym bohaterem przeskocz przez biurko recepcjonistki #1 . Zignoruj znajdującego się na wprost od Ciebie pierwszego wartownika i od razu skieruj się w lewo #2 . Musisz oczywiście cały czas biec (najlepiej slalomem by nie zostać postrzelonym przez ominiętego wroga).
![]() | ![]() |
Schowaj się przy jednym z prawych słupów i skup się jedynie na atakowaniu pojawiających się przed Tobą przeciwników #1 #2 . Będzie ich dwóch i musisz ich szybko zlikwidować, gdyż w przeciwnym wypadku bramy się zamkną i nie będziesz mógł opuścić tego miejsca.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu przeciwników biegnij prosto #1 , po czym skręć w prawo. Zignoruj znajdujące się przed Tobą większe przejście, gdyż zostanie ono zablokowane. Zamiast tego wybierz schody zlokalizowane po prawej stronie #2 . Na szczęście możesz się tu już zatrzymać i na spokojnie zorientować się w aktualnej sytuacji.
![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę widocznego w oddali biura. Ostrożnie zbliż się do prawego narożnika #1 , a powinieneś zauważyć, że okolica jest patrolowana przez wrogów. Mógłbyś ich oczywiście likwidować, ale równie dobrze można ich też omijać. Ja proponuję wejść do prawego pomieszczenia, podążając śladami jednego z wartowników #2 .
![]() | ![]() |
Śledzonego wartownika możesz ogłuszyć lub schować się za słupem #1 i zaczekać aż wycofa się do drzwi, przez które przyszliście. Szybko zbliż się teraz do balkoniku (po prawej stronie) i przeskocz przez balustradę #2 .
![]() | ![]() |
Zacznij przemieszczać się w prawo #1 . Podążaj w tym kierunku tak długo aż dojdziesz do końcowej części balkoniku. Ponownie przeskocz przez balustradę, odpal ładunek EMP #2 i biegnij prosto. Już wkrótce powinieneś dotrzeć do ścieżki prowadzącej wzdłuż serwerowni, gdzie utworzony zostanie nowy checkpoint.
![]() | ![]() |
Począwszy od tego miejsca możliwe będzie ciągłe pozostawanie w ukryciu. Jeśli masz zamiar eliminować wrogów to warto dodatkowo uważać na to żeby ich ciała nie były odnajdywane przez kamery. Nie doprowadziłoby to do zawalenia misji, ale zbiegliby się okoliczni przeciwnicy. Kieruj się prosto #1 , a po dotarciu do nowych biur omiń szybko główny korytarz #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź do ściany i postaraj się wspiąć na górę, dzięki czemu znajdziesz się w sekcji sufitowej nad biurami #1 . Kieruj się tu w lewo, a powinieneś dotrzeć do słabo oświetlonego miejsca, w którym będziesz musiał zeskoczyć na dół #2 . Należy to oczywiście uczynić w odpowiednim momencie, tj. gdy w okolicy nie ma wrogów.
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu od razu popatrz do góry i przedostań się do części sufitowej znajdującej się nad drugim biurem #1 . Tym razem przemieszczaj się w stronę bardziej odległego prawego narożnika. Po dotarciu na miejsce #2 przesuń się w prawo by po wylądowaniu nie zostać zauważonym przez kamerę i zaczekaj dodatkowo aż pójdzie sobie patrolujący ten teren wartownik.
![]() | ![]() |
Przyklej się do najbliższej ściany i zaczekaj na właściwy moment na przedostanie się do lepiej oświetlonego korytarza #1 . Podążaj tu prosto, a po dotarciu do nowego biura ponownie podciągnij się do części sufitowej #2 .
0
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Diwaniya, Irak (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Waszyngtona (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (2) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia
- Laboratoria White Box (5) | Opis przejścia
- Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Pomnik Lincolna (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Sztab Wydziału Trzeciego (1) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (2) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (4) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia
- Sztab Wydziału Trzeciego (6) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (1) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (2) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (3) | Opis przejścia
- Zbiornik przy Michigan Ave. (4) | Opis przejścia
- Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Centrum miasta (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction
- Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany333019 Legionista
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
berial6 Legend

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.