Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Porady i opis przejścia. Poradnik do gry Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza. W tekście znalazły się informacje na temat wykonywania stawianych przed głównym bohaterem zadań.

Poradnik do gry Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza. W tekście znalazły się informacje na temat wykonywania stawianych przed głównym bohaterem zadań, sprawnego unikania jednostek wroga oraz rozprawiania się z przeciwnikami w tych sytuacjach, w których jest to konieczne. W określonych miejscach prezentowane są ponadto różne warianty zachowań, opisujące między innymi wszystkie ścieżki prowadzące do celu czy mniej lub bardziej oczywiste metody eliminacji wrogów. Poradnik powstał w oparciu o najwyższy dostępny stopień trudności, choć wszystkie zawarte w nim wskazówki dotyczą także niższych poziomów.

Przed rozpoczęciem zabawy warto zapoznać się z dwoma dodatkowymi rozdziałami poradnika. W dziale Porady ogólne znajdują się podstawowe informacje na temat prowadzenia działań z ukrycia, skutecznego likwidowania wrogów czy korzystania z różnych elementów wyposażenia. W dziale Wyzwania znajdują się natomiast dokładne wskazówki dotyczące dodatkowych zadań, których można się podejmować praktycznie już od pierwszych minut gry.

Określone fragmenty tekstu w poradniku zostały oznaczone kolorem niebieskim i są to odwołania do zdjęć. #1 oznacza, że dany fragment tekstu związany jest z pierwszym zdjęciem dołączonym do opisu, a #2 - z drugim zdjęciem.

Jacek "Stranger" Hałas ( www.gry-online.pl )

Informacje o Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 47, ilustracje: 1029 .

Popularne strony w Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry