Mistrzowie drugiego planu w grach - najciekawsi NPC dekady
Po głównych bohaterach z gier przyszedł czas na wspominki postaci drugoplanowych. Niby pobocznych, drugorzędnych, ale nierzadko bardzo istotnych dla fabuły, bez których opowiadane historie nie byłyby takie same.
Spis treści
- Mistrzowie drugiego planu w grach - najciekawsi NPC dekady
- Dutch van der Linde – Red Dead Redemption 2
- Krwawy Baron – Wiedźmin 3
- Garrus Vakarian – Mass Effect 3
- Joker – Batman: Arkham Knight
- Iorweth – Wiedźmin 2
- Johnny Silverhand – Cyberpunk 2077
- Handsome Jack – Borderlands 2
- BT-7274 – Titanfall 2
- Aya – AC: Origins
- Cappy – Super Mario Odyssey
- Boozer – Days Gone
- Szczurnik – Middle-earth: Shadow of Mordor
- Ochłap – Fallout 4
- Hanzo Hattori – Nioh
Ochłap – Fallout 4
NA STRONIE ZNAJDZIESZ:
Skoro „pies jest najlepszym przyjacielem człowieka”, zasada ta z łatwością daje się potwierdzić także w grze komputerowej – dlatego tak wielu graczy uwielbia Ochłapa (czy też Dogmeata) jako swojego kompana w Falloucie 4. „Za to, że nie mówi, nie ocenia mnie za to, co robię, no i jest psem”.
Tyle w zasadzie wystarczy zwolennikom Ochłapa. Sam psiak jest też nieco tajemniczy, bo nikt nie zna jego przeszłości i prawdziwego pochodzenia, co pobudza wyobraźnię. Dogmeat jest również po prostu przydatny. Może przytrzymywać wrogów i przeszukiwać okolicę. I nawet jeśli powiela różne falloutowe bugi i glicze doskwierające kompanom, przy nim są one zdecydowanie mniej dokuczliwe. Gracze wspominają, że blokowanie przejść i zastawianie drogi jest normalne u psów, które często plączą się pod nogami właściciela. A szczekanie jest o wiele bardziej naturalne od powtarzania w kółko tych samych kwestii dialogowych!
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie