Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Impów (2) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

 

[...] Po powrocie z Opactwa

13-06 Tu przeniesie nas Nekromanta po powrocie z Opactwo I.

Od tego momentu możemy znowu korzystać a Battlefield.

Kobieta Imp - prosi o uratowanie jej brata który wpadł do dziury w 13-06

[Quest] 031: Imp felt down hole - Kobieta Imp stojąca nad dziura w ziemi prosi o uratowanie jej brata który wpadł do niej, wchodzimy do dziury. Przechodzimy przez niewidzialne ściany do sąsiednich pokoi (sal jest 3) i zbieramy wiele dobrych przedmiotów a w szczególności KLUCZ ACT2 BF2. Na samym początku przy linie leży na ziemi nieprzytomny Imp, budzimy go i wychodzimy z dziury.

Mężczyzna Imp [Handlarz] to ten którego uratowaliśmy, ma ciekawe przedmioty do sprzedania

13-07 Chata - Imp Hero's Wife (Żona Impa Bohatera)

[Quest] 032: Imp woman looking for her husband - Imp Hero's Wife prosi abyśmy odnaleźli jej męża Znajdziemy go w 17-04

W chacie leży Unikalna Kusza, wciśnij lewy klawisz ALT to ja zobaczysz

13-08 - Imp Ghost (Duch) [Nauczyciel] - Stojąc na cmentarzu gdy klikniemy na tabliczkę nagrobkową opisującą pierwszą ofiarę zarazy, pojawia się duch któremu możemy zdradzić prawdziwą przyczynę zarazy, dostajemy w nagrodę Amulet a duch znika.

13-09 Drugi Imp Ghost (Duch) na cmentarzu, prosi nas o wyjaśnienie przyczyny jego śmierci.

[Quest] 033: Find the murderer - Imp Ghost prosi nas o rozwiązanie zagadki która z dwóch sióstr go zabiła. Rozwiązanie tego zadania znajdziemy w 18-05

13-10 Imp - prosi nas o pomoc

[Quest] 034: Potion from Alchemist House - Imp prosi nas o przyniesienie mikstury Emu Eartes Sues z domu Alchemika. Rozwiązanie tego zadania znajdziemy w 13-11

13-11 Dom Alchemika

Imp Guard - nie chce nas wpuścić do chaty

[Quest] 035: - Alchemist's House - Imp Guard nie chce nas wpuścić do domu alchemika, ale wystarczy że powiemy mu iż szukamy lekarstwa na plagę i mamy wstęp wolny.

Wchodzimy do Chaty Alchemika i schodzimy do piwnicy. Na środku pokoju jest książka opisująca jak zrobić miksturę Emu Eartes Sues. Znajdziemy tam również dwie duże butle z fioletowym płynem i dwie z bursztynowym płynem. Przeciągamy je do plecaka. Następnie łączymy jedną fioletową i jedna bursztynową, pierwsza próba nie udaje się. Ponawiamy łączenie z kolejnymi dwoma i otrzymujemy miksturę potrzebną do [Quest] 034. Odnosimy ja do 13-10.

Na zewnątrz domu alchemika na północny zachód od domu jest w ogrodzie pod wiadrem klucz.

13-12 Mushroom Farmer (Hodowca Grzybów)

[Quest] 036: - Find Mushrooms - Mushroom Farmer prosi nas o znalezienie rzadkich okazów grzybów. grzyb rośnie w 16-06. W chacie leży Mushroom Extract potrzebny do [Quest] 046.

13-13 Chata - The Floodge Hearder (Pasterz)

[Quest] 037: - Floogerfrog Killer - Mamy znaleźć potwora który zabija stado The Floodge Hearder. Znajdziemy go w 16-04.

13-14 Chata - The Spider Ranger

[Quest] 038: - Lost Spider - Mamy znaleźć uciekiniera pająka. Opis Questu znajdziecie w 13-17

13-15 Chata - Merchant [Handlarz] [Nauczyciel]

[Quest] 039: - Steal Box - mamy ukraść pudełko z siedziby drugiego Merchanta (kupca). Pudełko znajduje się w podziemiach siedziby drugiego Merchanta 13-16 i tam jest opis jak je zdobyć.

13-16 Chata - Merchant [Nauczyciel] [Handlarz]

Teraz wykradniemy pudełko do [Quest] 039

W chacie tego Merchanta jest klapa w podłodze. Otwiera ja przełącznik znajdujący się na ścianie. Ale aby go przełączyć musimy wywabić Merchanta poza chatę. klikamy na przełącznik, Merchant protestuje, zaczynamy rozmowę i sugerujemy mu aby wyjrzał na zewnątrz, Merchant wychodzi a my przełączamy przełącznik i wchodzimy do przez klapę do podziemi.

Poniżej jest mapka podziemi pod domem Merchanta.

X - Wejście i Wyjście - Wioska Impów (2) | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

X - Wejście i Wyjście

P1, P2, P3, P4 - przełączniki

A - sala

B - Sala z pudełkiem po które przyszliśmy

Postępujemy w następujący sposób:

Rozdzielamy postacie w grupie na postać 1 i postać 2. Postacią 1 idziemy do A. Postacią 2 Przełączamy P1, 1 -> P2, 1 idziemy do A, 2 -> P1, 1 -> P3, 2 -> P1, 2 -> P4, 1 idziemy do B, zabieramy przedmioty z B, 2 idziemy do X, 1 -> P3, 1 idziemy do X. Wychodzimy.

Wracamy do 13-15 i oddajemy pudełko nie otwierając go wcześniej. Jeżeli go otworzymy dostaniemy co prawda więcej punktów doświadczenia, lecz nasz DK zostanie pomalowany cały na kolor różowy.

13-17 Spider - Pająk. NIE PODCHODZIMY W TO MIEJSCE zanim nie dostaniemy [Quest] 038 oraz nie odwiedzimy 13-11.