Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Laboratorium Wiedźminów
Aktualizacja:

Schody (M3.1 ) prowadzące na górę zostały zasypane gruzem, a od wejścia do Laboratorium odgradza Cię magiczna zapora (M3.2 ). Jedyne, co możesz zrobić, to pobiec do Kręgu Szeptu Kamienia (M3.3 ). Gdy go dotkniesz, nauczysz się znaku Aard . Jeśli dotkniesz go drugi raz, aktywujesz efekt, który przez kilka godzin czasu gry będzie zwiększał siłę Aard o 50%.
Uwaga 16: Czas w grze płynie znacznie szybciej niż w rzeczywistości. Mniej więcej jedna godzina czasu gry odpowiada jednej minucie w rzeczywistości.

Wychodząc z krypty zwróć jeszcze uwagę na skrzynię (M3.4 ).
Uwaga 17: Przedmiotów możesz używać tylko za pomocą ekranu Ekwipunku otwartego z menu (lub klawiszem I). Używanie przedmiotów nie działa podczas ich przenoszenia do Ekwipunku ze schowków czy sklepów.

Wróć do gruzowiska (M3.5 ) i rozwal je znakiem Aard (kliknij prawy klawisz myszki stojąc na wprost gruzu).

Po rozmowie z resztą wiedźminów i z Triss będziesz musieć podjąć pierwszą w grze decyzję. Możesz pobiec ratować Laboratorium razem z Triss albo razem z Vesemirem stawić czoła Przerazie . Wybór należy do Ciebie, bądź jednak świadom, że walka, która Cię czeka po drodze do Laboratorium może Cię kosztować życie, a pokonanie Przerazy raczej nie.
0
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Prolog
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wprowadzenie do gry Wiedźmin
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Dziedziniec Kaer Morhen
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Dziedziniec Kaer Morhen cd.
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wnętrze Kaer Morhen
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Laboratorium Wiedźminów
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Droga do Laboratorium
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Walka z przerazą
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Opuszczamy Kaer Morhen
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wnętrze Kaer Morhen - piętro
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Prolog
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Komentarze czytelników
niepawel Junior
w III rozdziale kelnerka w karczmie „Nowy Narakort” za czerwone rękawiczki da Ci "Żonine Łzy", ale tylko jak zagadasz do niej po pijaku.
Indrasil Junior
W III Rozdziale można zrobić na raz Echa Przeszłości i Sześć Stóp pod Ziemią
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
