Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.3) Rozdział 2
Aktualizacja:

Faza 1. Więzień
Quest rozpoczyna rozmowa z Raymondem (M8.2 ) w Fazie 3 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Kapitan
Jeśli zaczepisz Vincenta o więźnia, nic Ci nie powie.
Faza 3. Łapówka
Siemko (M8.23 ) może Ci udzielić informacji, ale musisz mu przynieść Fisstech . Z pewnością masz go już trochę znalezionego przy ciałach bandytów, których zabiłeś w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy . Możesz go również kupić u Colemana (M8.24 ), o ile w akcie pierwszym zabiliśmy elfy.
Faza 4. Nowe źródło
Jeśli Coleman nie żyje...
Faza 5. Salamandry
... w ostateczności możesz udać się nocą na polowanie na bandytów i zabójców po dzielnicy - oni będą mieli dość nakrotyku przy sobie. Znajdziesz ich przeważnie w dzielnicy nieludzi (M8.6 ).
Faza 6. Fisstech dla Siemki
Daj narkotyk Siemce . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).
Faza 7. Więzień w szpitalu
Dowiesz się od Siemki , że uwięziony członek Salamandry został przeniesiony do Szpitala.
Faza 8. Napad na szpital
Żeby wejść do szpitala (M8.30 ) musisz albo przekupić strażnika (50 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Udaj się tam nocą i przekup jednego ze strażników pilnujących Więźnia . Po tym jak Więzień wyszepcze imiona Kalksteina i Baraniny zaatakuje Was piątka bandytów. Zabij ich. Krótka rozmowa z Więźniem posunie ponadto do przodu quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy oraz rozpocznie questy Q2.38. Podejrzany: Baranina i Q2.39. Podejrzany: Kalkstein .
Faza 9. Przesłuchanie świadka
Rozmowa z Raymondem (M8.2 ) zaowocuje podsumowaniem dotychczasowego śledztwa - główne tropy prowadzą przez Kalksteina i Baraninę . Gdy po walce w szpitalu zagadniesz Shani , nie będzie zadowolona z Twoich zabaw, ale powie Ci, że więzień został przeniesiony w "bezpieczne miejsce".

Faza 1. Sekcja zwłok
Quest zostaje odpalony po wejściu do Fazy 16 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Shani
Jeśli powiesz o sekcji Shani w Szpitalu (M8.30 ), dowiesz się, że nie możecie o tym rozmawiać przy ludziach. Masz się spotkać z Shani w jej domu (M8.21 ) wieczorem.
Faza 3. Przygotowanie do sekcji
Porozmawiaj o sekcjach z Raymondem , z Vincentem i przede wszystkim z Grabarzem (M8.36 ). Nie zaszkodzi przeczytać Medycyny sądowej oraz książki Zerrikańskie owady i inne plugastwa - obie dostaniesz u Antykwariusza (M8.15 ).
Faza 4. Ciało
Zapytaj Grabarza o niedawno zmarłego więźnia.
Faza 5. Przekupstwo
Żeby Grabarz zechciał udostępnić Ci jakiekolwiek Ciało, musisz mu przynieść flaszkę mocnego alkoholu.
Faza 6. Autopsja
Ciało będzie w szpitalu (M8.30 ) wieczorem - udaj się tam o północy. Shani będzie czekać w sali przy posągu Melitele. Ciało też. Powiedz jej, że przystępujecie do sekcji, a potem z każdym razem, gdy podejdzie do ciała z innej strony, zacznij z nią rozmowę. To jak poprowadzisz rozmowę z Shani , ma kluczowe znaczenie dla wyników sekcji. Możesz uzyskać dowód winy Kalksteina albo Baraniny , albo... możesz skończyć sekcję wchodząc w posiadanie znacznie ciekawszych informacji.
Jeśli chcesz zwalić winę na Kalksteina , wybierz opcje:
- "Co o tym sądzisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Da się to jakoś potwierdzić?"
Jeśli chcesz wrobić Baraninę , wybierz opcje:
- "Co o tym myślisz?"
- "Sztylet skrytobójcy..."
- "Obejrzyjmy serce."
- "Wszystko wskazuje na ludzi Baraniny."
A jeśli chcesz się dowiedzieć prawdy...
- "Co o tym myślisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Coś tu nie gra..."
Ten quest rodzi sporo rozgałęzień, z których najistotniejsze jest to, czy dowiesz się, że za wszystkim stoi bezpośrednio Azar , czy nie. Polecam ostatni wybór.
Faza 7. Azar Javed
Jeśli zdecydowałeś się dowiedzieć prawdy o Azarze , czas to wykorzystać.
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wprowadzenie Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M07 - Kanały Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M08 - Wyzima Klasztorna Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa 09 - Grobla Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa 10 - Las na Bagnach Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa 11 - Jaskinia na Bagnach Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa 12 - Cmentarz Miejski Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa 13 - Krypta na Cmentarzu Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.7) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.8) Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Istotne Postacie Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Rozdział 2
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Komentarze czytelników
W III Rozdziale można zrobić na raz Echa Przeszłości i Sześć Stóp pod Ziemią
w III rozdziale kelnerka w karczmie „Nowy Narakort” za czerwone rękawiczki da Ci "Żonine Łzy", ale tylko jak zagadasz do niej po pijaku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
