Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.2) Rozdział 3
Aktualizacja:

Ten quest można równie dobrze zacząć od wizyty w domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ) i zabrania ze skrzyni na piętrze Lutni Jaskra . Jeśli jednak zależy Ci na bliższym poznaniu wdzięków Rozalindy , musisz quest zacząć od rozmowy z Jaskrem .
Faza 1. Lutnia
Udaj się do "Nowego Narakortu" (M14.13 ) i zapytaj Jaskra , co się stało z jego lutnią. Nie będzie Ci się chciał zwierzać na czczo - będziesz musiał z nim wypić 7 piw. Gdy już będzie pijany zapytaj: "Opowiesz mi o tej lutni?", potem: "Ale czemu bałeś się o tym mówić?" i na koniec oświadcz: "No, dobrze, przyniosę Ci tę lutnię".
Faza 2. Muza
|  | Zanim udasz się po instrument, warto wytrzeźwieć. Aby wejść do domu Rozalindy Pankiery (M14.18 ), będziesz musiał pobić jej ojca na pięści lub zapłacić mu odszkodowanie za straty moralne (ponad 20 orenów) - nie ma to znaczenia, jak sobie z nim dasz radę. Potem idż na piętro i porozmawiaj z Rozalindą : "właśnie w tej sprawie przychodzę", "dogadaliśmy się", "jeśli oddasz lutnię, udowodznisz, że nic dla ciebie nie znaczy", "nie przesadzaj z tymi oświadczynami", aż dojdziesz do momentu, w którym będziesz mógł zapytać, czy możesz ją jakoś pocieszyć, a następnie zareklamuj wiedźmiński dotyk i powiedz: "pokażę ci". | 
Faza 3. Zdobyta lutnia
Następnie zajrzyj do kufra w rogu pokoju i zabierz zeń Lutnię Jaskra .
Faza 4. Koncert
Odnieś Jaskrowi lutnię do karczmy (M14.13 ) - a zaprosi Cię na koncert o ósmej wieczorem. (Gdy wejdziesz do "Nowego Narakortu" mniej więcej o tej porze, będziesz mógł krótki koncert wysłuchać).

Faza 1. Za wysokie progi
Jeśli porozmawiasz z Kosterem w Szulerni (M14.25 ), dowiesz się, że musisz zyskać rangę zawodowca (zakończyć quest Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), zanim będziesz mieć dostęp do najlepszych graczy.
Faza 2. Wejście do szulerni
Gdy osiągniesz tytuł zawodowca (Faza 9 questu Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ), będziesz mógł grać z Kosterem .
Faza 3. Szulernia
Pokonaj Kostera .
Kolejnych szulerów spotkasz w czwartym rozdziale.

Faza 1. Zęby bestii
Zahin Schmartz (M15.7 ) skupuje zęby potworów.
Faza 2. Zęby bestii
Jeśli przyniesiesz mu Kły bestii , zapłaci Ci za nie 50 orenów, ale czeka na coś ciekawszego...
Faza 3. Kły fledera
Za Kły fledera gotów jest już zapłacić 100 orenów.
Faza 4. Zęby barghestów
Możesz również Zahinowi spylić Czaszki barghestów - za 50 orenów.
Więcej zębów będziesz mógł mu sprzedać dopiero w piątym rozdziale, jeśli je będziesz sumiennie zbierał.

Podjęcie się tego zadania uniemożliwi ukończenie innego, Q3.73. Echa przeszłości .
Faza 1. Cmentarz
Od Zygfryda (M15.10 ) dowiesz się, że na cmentarzu dzieje się coś dziwnego. Pośrodku cmentarza (M22.1 ) znajdziesz gadającego ghula imieniem Vetala .
Faza 2. Gadający ghul
Jeśli zdecydujesz się go zabić...
Faza 3. Vetala zabity
... będziesz musiał stawić czoła jemu oraz dodatkowo jednemu Graveirowi i dwóm Ghulom .
Faza 4. Zadanie wykonane
Na koniec pozostanie wrócić Ci do Zygfryda (M15.10 ) po nagrodę - 200 orenów. (Koniec questu).
Faza 5. Komando
Jeśli jednak zdecydujesz się oszczędzić Vetalę , dowiesz się od niego, że po cmentarzu grasuje komando Scoia'tael, które zabija ludzi.
Faza 6. Wybór
Komando znajdziesz przy wejściu do krypty (M22.2 ) i znów będziesz mieć wybór... czy zgładzić komando, czy ratować uwięzionych w krypcie ludzi.
Faza 7. Walka z elfami
Jeśli zdecydujesz się zgładzić komando (pobiegnij za nimi i zaatakuj, kogo zdołasz)...
Faza 8. Niezadowolony Zygfryd
... Zygfryd (M15.10 ) wypłaci Ci za fatygę 100 orenów. (Koniec questu).
Faza 9. Na ratunek
A jeśli zechcesz pomóc uwięzionym w krypcie, znajdziesz ich w najdalszej sali (M23.2 ). Zabij oblegające ludzi Ghule ...
Faza 10. Zadowolony Zygfryd
... i zdaj raport z zajścia Zygfrydowi (M15.10 ). Dostaniesz zapłatę z nadwyżką - 400 orenów. To najbardziej rycerskie zakończenie niniejszego questu.

Faza 1. Pierścień
Zrozpaczony kupiec na Grobli (M19.1 ) poprosi Cię o odzyskanie pierścienia rodowego (spotkasz go tylko za dania).
Faza 2. Dodatkowe informacje
Gdy go zapytasz, gdzie go szukać, dowiesz się, że znajdziesz go przy ciele stryja w pobliżu kapliczki Melitele na Bagnach.
Faza 3. Zguba
Przy ciele stryja obok kapliczki na bagnach (M20.7 ) faktycznie znajdziesz upragniony pierścień.
Faza 4. Nagroda
Pierścień zanieś Zrozpaczonemu kupcowi (M19.1 ) na Groblę i oddaj mu go. Dostaniesz 100 orenów.
0
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
	- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Rozdział 3
		- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wprowadzenie Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M14 - Wyzima Handlowa Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M15 - Wyzima Klasztorna Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M16 - Kanały Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M17 - Kryjówka Salamandry Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M18 - Krypta Lwiogłowego Pająka Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M19 - Grobla Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M20 - Las na Bagnach Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M21 - Jaskinia na Bagnach Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M22 - Cmentarz Miejski Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M23 - Krypta na Cmentarzu Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M24 - Baza Salamandry Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M25 - Leże Kikimor Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: - Zadania główne (cz.1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: - Zadania główne (cz.2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: - Zadania główne (cz.3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: - Zadania główne (cz.4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: - Zadania główne (cz.5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Istotne postacie Rozdział 3
 
 
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Rozdział 3
		
 
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
niepawel Junior
w III rozdziale kelnerka w karczmie „Nowy Narakort” za czerwone rękawiczki da Ci "Żonine Łzy", ale tylko jak zagadasz do niej po pijaku.
Indrasil Junior
W III Rozdziale można zrobić na raz Echa Przeszłości i Sześć Stóp pod Ziemią
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
