Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.2) Rozdział 1
Aktualizacja:

Faza 1. Salamandra
Zaraz na początku pierwszego rozdziału dowiadujesz się, że o ludziach z broszą salamandry powinien więcej wiedzieć Wielebny .
Faza 2-4. Nieufni wieśniacy
Aby ruszyć sprawę do przodu, Wielebny poleca wkraść się w łaski "ważnych" osób: Odo (M5.35 ), Harena (M5.49 ) i Mikula (M5.42 ). Żeby w ogóle chcieli z Tobą rozmawiać, musisz mieć założony na palec Sygnet Wiecznego Ognia , który Ci wręcza. Innym sposobem zdobycia sygnetu, jest poratowanie Żebraczki (M5.18 ) ofiarując jej Białą Mewę . Dla Odo musisz wykonać quest Q1.15. Tajemniczy ogród . Dla Mikula quest Q1.16. Pogrzebane wspomnienia . Dla Harena quest Q1.18 Nocni goście .
Faza 5. Zdobyte zaufanie
Gdy wykonasz wszystkie trzy questy, udaj się z powrotem do Wielebnego .
Faza 6. Zaufanie Wielebnego
Aby Wielebny udzielił Ci jakichkolwiek informacji o Salamandrze, musisz wpierw rozwiązać quest Q1.5. Ludzie i potwory .
Faza 7. Salamandra
Wkroczysz do tej fazy questu w chwili, gdy porozmawiasz z Wielebnym o tym, skąd się wzięła Bestia (Faza 11 questu Q1.5. Ludzie i potwory ). Klucz do wskazanego Ci domu posiada karczmarz Olaf (M5.3 ).
Faza 8. Klucz
Gdy przybędziesz na miejsce, w karczmie zastaniesz martwego Olafa oraz Shani otoczoną przez awanturników - musisz ich pozabijać. Po robocie przeszukaj bandytów oraz ciało karczmarza. Przy tym ostatnim znajdziesz klucz do kryjówki Salamandry (M5.11 ).
Faza 9. Kryjówka
Udaj się do kryjówki, a po nieszczególnie udanych negocjacjach dyplomatycznych zabij dwójkę strażników. Wejdź do chaty (M5.11 ) - bądź jednak przygotowany na natychmiastową walkę z czwórką niezłych szermierzy. Oczywiście przeszukaj ich ciała, a następnie beczki i pojemniki, które znajdziesz w chacie. Na koniec zejdź na dół przez klapę w podłodze. Pierwsza rozmowa, jaką przeprowadzisz, popchnie do przodu quest Qp.3. Tajemnica Berengara .
Faza 10. Wyjście
Jako że Geralt średnio mocny jest w gębie, kolejna jego rozmowa kończy się kolejną walką. Nie zapomnij przeszukać zabitych, a szczególnie ciała lokalnego herszta Salamandry, przy którym znajdziesz Srebrny pierścień , Puszczyk , Księgę Puszczyka . Poza tym w jaskini znajdziesz jeszcze jeden Srebrny pierścień , jeszcze jedną Księgę Puszczyka , Srebrny pierścień z rubinem i Niebieski meteoryt . Aby się z jaskini wydostać, idź tam, gdzie stoi Alvin i rozwal ścianę przed nim z pomocą znaku Aard .
Idź dalej (dzieci pójdą za Tobą), a spotkasz Abigail . Jeśli chcesz się z nią kochać, powiedz jej na koniec rozmowy, że jest bardzo piękna. Niezależnie od tego, czy się skusisz na wdzięki Abigail czy nie, po wyjściu z jaskini będziesz musiał dokonać wyboru - albo oddasz ją w ręce Wielebnego i spółki, albo się za nią wstawisz. |
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Wprowadzenie Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M5 - Obrzeża Wyzimy Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Mapa M6 - Krypta na Podgrodziu Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.1) Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania główne (cz.2) Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.1) Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Zadania poboczne (cz.2) Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Istotne postacie Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona: Rozdział 1
- Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Komentarze czytelników
W III Rozdziale można zrobić na raz Echa Przeszłości i Sześć Stóp pod Ziemią
w III rozdziale kelnerka w karczmie „Nowy Narakort” za czerwone rękawiczki da Ci "Żonine Łzy", ale tylko jak zagadasz do niej po pijaku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
