UFO Aftershock: Tory

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Tory

Załóżmy, że zdobyłeś już nową prowincję centralną. Nowa baza w krótkim czasie pojawia się na geosferze, lecz nie możesz z niej korzystać. Dlaczego? Jeśli wgryzłeś się dokładnie w instrukcję, wiesz że wszystkie bazy muszą być połączone siecią torów. Ten trakt komunikacyjny buduje się wybierając prowincję źródłową, klikając na przycisk "tor", a następnie na prowincję docelową. Pojawi się bladożółta linia, która po dość krótkim czasie zmieni się w gotową drogę. Powtórzenie czynności doprowadzi do skasowania toru. Torem można też przyłączać, jak już wcześniej napisałem, kopalnie z krajów, których stolic nie kontrolujesz.

 

Do torów najlepiej stosować zasadę brzytwy Ockhama i nie mnożyć ich ponad miarę - Tory | Geosfera | UFO Decydujące Starcie - UFO: Decydujące Starcie - poradnik do gry

Do torów najlepiej stosować zasadę brzytwy Ockhama i nie mnożyć ich ponad miarę. To właśnie one pożerają najwięcej surowców, jak możesz zobaczyć na zdjęciu obok.

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

UFO: Aftershock

21 października 2005

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-01-31
18:56

zanonimizowany323093 Pretorianin

Można się przyczepić do opisu pierwszej fazy - poradnik zakłada chyba bardzo fajtłapowatego gracza - bez większego wysiłku można opanować cały świat na tydzień przed przybyciem wargothów ( no może nie na najwyższym poziomie trudności).

Widać, że poradnik był pisany przed patchem 1.1 - "poprawki" w tłumaczeniu wypełniłyby kolejną stronę. Chociaż za największą wadę uważam polskiego dystrybutora: dostawa trwa koszmarnie długo, na maile nie odpowiada w ogóle a mając oryginał gram z pirata, bo chociaż da się go odpalić ze skutecznością około 90%, przy jakiś 10% dla oryginału.

Komentarz: zanonimizowany323093
2006-01-31
18:59

zanonimizowany45782 Legend

Ja nie mam prawie żadnych problemów z oryginałem i patchem 1.2

Dobrze było - w moim wypadku - włączyć opcję "wymuś stary tryb VA", cokolwiek by to nie znaczyło, zlikwidowało problemy z teksturami, bez widocznego uszczerbku dla grafy. Oczywiście wgrałem też cukierka i gra chodzi bez płyty.

Komentarz: zanonimizowany45782
2006-02-01
00:51

zanonimizowany273292 Pretorianin

Znalazłem zabawną wpadkę autora poradnika.

Pojawia się tam rozdział [Walka taktyczna] "Osiem zasad walki".
Ale znaleźć można dwukrotnie trzecie zasady ("często obserwuj" i "urządzaj zasadzki").
Toteż zasad powinno być w sumie raczej dziewięć.

Ale to pikuś.

Komentarz: zanonimizowany273292
2013-10-22
22:06

piotreksik23 Konsul

Wszystko fajnie opisane, ale ta gra okazała się ponad moje siły. jest tak dłuuuugggggggaaaaaaa, że po prostu nie dałem rady i w pewnym momencie zanudziłem się na śmierć. Doszedłem do rozpoczęcia budowy statku kosmicznego, ale jak przeczytałem, że są jeszcze tryliony misji to się poddałem.

Problem tej gry to sztuka dla sztuki. Gra jest tak łatwa, a Ziemię zdobywa się absolutnie bez żadnych problemów (grałem poziom 3/4), a to powoduje, że po jakichś 300 misjach (to już nie liczba z kosmosu) zwyczajnie odechciewa się siekać wszelkiego rodzaju plugastwo. Sztuka dla sztuki zaś, bo raczej nie ma większego znaczenia jaki sprzęt bierzemy na misje. Walić można wszystkim - i snajperkami i minami i granatami i pistoletami. W efekcie ta "wojna" wygląda na sieczkę. W starym UFO zołnierz mający 4 trafienia był superbohaterem, tu statsy moich żołnierzy to 297 misji - 350 zabitych.

W efekcie, bywało, że misje przechodziłem na chama, szybko starałem się biegac po planszy, aby tylko jak najszybciej ją zakończyć. Żadnej taktyki, po prostu na huraa i walimy równo jak coś zobaczymy. I co śmieszniejsze, przynosiło to efekty. Niestety, nie wystawia to grze dobrej cenzurki.

Jestem pod wrażeniem, że autorowi chciało się grę przechodzić jeszcze raz. Musi być bardzo cierpliwym człowiekiem, choć miejsce, do którego doszedłem przy Aftershock wskazuje że też nim trochę jestem. Winszuję.

Komentarz: piotreksik23

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl