Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt pokoleniowy
Aktualizacja:
45-G Podświadomość: Konflikt pokoleniowy
Rozpoczęcie: Podczas zadania [44-G] Podświadomość / Świadomość (1/2).
![Zaczynasz w małej chacie w [1] - Podświadomość- Konflikt pokoleniowy - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944384453.jpg)
Zaczynasz w małej chacie w [1]. Otwórz drzwi i wybiegnij na zewnątrz. Skieruj się do [2] - spotkasz tam po raz pierwszy Tkacza Rzeczywistości, który będzie pomagał ci prawie do końca gry tworząc różne przedmioty (jeśli zadanie związane z podświadomością Nanooka wykonujesz w innej kolejności, to już znasz Tkacza rzeczywistości). Na próbę możesz stworzyć sobie trzy kury, paproć lub Uzdrawiający napitek. Jeśli drabina nie pojawi się na skale automatycznie, to poproś o nią Tkacza.
![Udaj się do [3], a zauważysz Nanooka rozmawiającego ze swoim ojcem - Podświadomość- Konflikt pokoleniowy - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944384468.jpg)
Udaj się do [3], a zauważysz Nanooka rozmawiającego ze swoim ojcem. Pomów następnie z tym pierwszym, po czym ruszaj na pole w [4] i rozpraw się ze wszystkimi siedmioma Zygofallami. Potem poproś Tkacza o Motykę i pozbieraj Ziemniaki. Musisz zebrać osiem porcji - na polu jest ich razem dwanaście, więc nie powinieneś mieć problemów z wykonaniem tego zadania. Z Ziemniakami wracaj do Nanooka w [3] i porozmawiaj z nim (otrzymasz 5,000 PD), po czym szybko biegnij do [5].
![Musisz uratować Krowy przed Wilkami w [5] - Podświadomość- Konflikt pokoleniowy - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944384484.jpg)
Musisz uratować Krowy przed Wilkami w [5]. Jest tu około 6-8 przeciwników, a ich pokonanie nie sprawi ci żadnych problemów. Po zabiciu Wilków poproś Tkacza o Wiadro, a potem wydój dwie krowy obok i kolejne dwie pod szopą w [6]. Otrzymasz 5,000 PD.

Kiedy Tkacz pojawi się ponownie, poproś go o jakąś część zapasową Ogrodzenia, a następnie wstaw ją we wskazane na mapie miejsce. Wracaj do Nanooka i powiedz mu o całej pracy, jaką za niego zrobiłeś, a otrzymasz 5,000 PD. Poczekaj, aż wróci, a potem biegnij za nim do [7]. Tam Nanook cię opuści, zaś skalne wrota po prawej staną otworem. Przejdź przez nie.
![Na drodze do [8] pokonasz kilka grup przeciwników - Podświadomość- Konflikt pokoleniowy - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944384515.jpg)
Na drodze do [8] pokonasz kilka grup przeciwników. W pierwszej będą to Stara Cembra, Stara Brutia, Stary Sylvestris i Stara Radiata (dwóch wojowników, mag i łucznik); w drugiej: dwa Żywiołaki wody; w trzeciej: dwie Driady, Stary Sylvestris, Stara Cembra i Stary Mugo (dwóch łuczników, dwóch wojowników i mag); w czwartej: dwa Żywiołaki wody; w piątej: Żywiołak wody, Driada, rzucający kamieniami Ongama, Stary Mugo i Stara Cembra.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zlecenie od pirata
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Łódka
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skarb (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zagubione dusze
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Przenosiny przodków
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Pracownia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Ikayorte Teala
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklany słój
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Duchy natury
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część druga
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część trzecia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Igła w stogu siana
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skrawek śmiertelnego ciała
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: I stańcie dookoła trumny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Archiwa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Legenda kartografa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Obce miejsce
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Amnezjofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Arachnofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Atelofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt pokoleniowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt światopoglądowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt rodzinny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: 51 Skarb (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
