Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (1/2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

06-G Intryga kochanków (1/2)

Rozpoczęcie: Automatycznie po zakończeniu zadania [01-G] Zlecenie od pirata.

To zadanie składa się z dwóch części - Intryga kochanków (1/2) - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

To zadanie składa się z dwóch części. Musisz w nim znaleźć Maren, uczennicę szamana. W celu odnalezienia jej otrzymasz również Fioletową perfumę. Do Maren możesz się dostać na różne sposoby, a najlepiej wykorzystać po prostu kamień teleportacyjny.

Przenieś się do [2], a potem idź na południe do [3], a odnajdziesz zarówno nowy teleporter (Pracownia Maren), jak i samą Maren (dostaniesz 15,000 PD). Niestety, na razie nie będzie chciała udać się do kapitana, ale da ci za to kilka informacji o skarbie. Po drodze uważaj na Zygofylle.

Możesz przeszukać zamknięte skrzynie w jej pracowni - Intryga kochanków (1/2) - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Możesz przeszukać zamknięte skrzynie w jej pracowni. Uważaj też na okolice ołtarza wytrzymałości - na drodze w [5] pojawi się trzech Kwerkusów i jeden Sorbus. Skorzystaj z ołtarza, jeśli wrogowie zbyt cię zranią i wracaj do walki.

  • Zajmij się zadaniem [07-G] Skarb (1/2), jednak w jego trakcie zajmiesz się kolejnymi - wykonaj zadania [08-G] Zagubione dusze i [10-G] Przenosiny przodków. Po wykonaniu ich wracaj do tego zadania.

Możesz w tym momencie powrócić do Kapitana Edwina Teala (przenieś się do teleportera w [1]). Porozmawiaj z nim o Maren i koniecznie wybierz pierwszą odpowiedź, dzięki czemu otrzymasz około 7000 aur (nie dostaniesz nagrody, jeśli wybierzesz drugą lub trzecią). Jeśli zaś chodzi o skarb, to kapitan nie będzie zadowolony z wyników, więc nie masz co liczyć na nagrodę.

Dlatego też przenieś się do teleportu w [2] i idź do domu Maren w [6] - Intryga kochanków (1/2) - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Dlatego też przenieś się do teleportu w [2] i idź do domu Maren w [6]. Okaże się, że Kapitan Teal i jego dusza to dwie osobowości o sprzecznych celach. Po pierwszej rozmowie wejdź do chaty i przeprowadź drugą. Zgódź się pomóc Maren i duszy Kapitana Teala, a otrzymasz zadanie [12-G] Ikayorte Teala.

Zanim opuścisz domostwo, możesz przeszukać zamkniętą szafkę w kuchni. Na razie jednak nie będziesz mógł zajrzeć do szafy (drugie miejsce do przeszukania), bo Kapitan Teal bacznie obserwuje każdy twój ruch. Wyjdź z chaty i za pomocą teleportu w [5] przenieś się do teleportera przy cmentarzu lub do wioski duchów.

1 - Intryga kochanków (1/2) - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [11-G] Pracownia.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl