Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Latarnia morska Płomień

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

35-P Latarnia morska "Płomień"

Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [34-P] Latarnia morska "Pochodnia".

Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD - Latarnia morska Płomień - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po skorzystaniu z teleportera na końcu poprzedniego zadania pojawisz się w [1] i otrzymasz 10,000 PD. Zejdź ostrożnie na dół i otwórz klapę w podłodze. Od razu po znalezieniu się w [2] zostaniesz zaatakowany przez cztery Badagrisy w sali obok. Uciekaj do małego pokoju na południu, aby rozdzielić wrogów. Uważaj na zaklęcia przeciwników (kule ognia, spadające kamienie, przyzwane Wilki, osłony) i w razie czego uciekaj na górę.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl