Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Duchy natury
Aktualizacja:
14-G Duchy natury
Rozpoczęcie: Otrzymasz je w trakcie zadania [12-G] Ikayorte Teala.

Drugi składnik wymagany do stworzenia fałszywego Ikayorte to trzy świetliki. Przenieś się do [1] i wejdź do chaty Maren w [2]. Porozmawiaj z nią, a otrzymasz Kamień ceremonialny i księgę Duchy kaglivok: Rozprawa o samoobronie Natury, którą przeczytaj. Przy okazji Maren przekaże ci swojego konia. Aby się do niego dostać, przenieś się do [3]. Wierzchowiec jest w zagrodzie w [4], jest tam także skrzynka, w której znajdziesz Pancerz rumaka. Ponieważ wyspa jest ogromna, koń może okazać się bardzo pomocny, choć nadal można spokojnie zwiedzać ją na piechotę i wykorzystywać teleportery wraz z Kamieniem teleportacyjnym.

Na zachód od prowadzącej na południe drogi są dwa rzucające kamieniami i wysysające manę Ongama, a także jeden przyzywający wilki Ulmus. Nie musisz jednak walczyć ani z nimi, ani z trującymi roślinami - Zatruwaczami i Zygofyllami, którymi usiane są drogi. Możesz po prostu je szybko omijać. Twoim zadaniem jest odnalezienie teleportera w [5] (Matecznik ongamów). Następnie zabij dwa Zatruwacze przed wejściem do matecznika w [6]. Jeśli cię zatruły, wykorzystaj miksturę leczenia lub antidotum.

Pozbądź się dwóch Strażników matecznika ongamów, lecz nie idź dalej drogą. Jeśli nią pójdziesz i znajdziesz się w okolicach [7], z ziemi wyskoczy mnóstwo przeciwników. Walka z nimi nie ma sensu, dlatego po prostu omiń to miejsce trzymając się jak najbliżej skał na północy. Po zbliżeniu się do wejścia w [8] zacznij po kolei wywabiać Strażników matecznika ongamów z drogi. Postaraj się walczyć maksymalnie z jednym wrogiem naraz i uważaj na magów przyzywających Wilki. Możesz też wykorzystać pobliski ołtarz celności.
Dzięki temu będziesz mógł wejść do matecznika ongamów wejściem w [8] (skalne wrota otworzą się dopiero wtedy, gdy zabijesz wszystkich przeciwników). Dostaniesz 20,000 PD i znajdziesz się w [9]. Ostrożnie wejdź do większego pomieszczenia w [10]. Jest tam trzech Strażników matecznika ongamów (mag i dwóch łuczników), ale przede wszystkim niezwykle wytrzymały, Starożytny ongama. Nie próbuj walczyć ze wszystkimi jednocześnie. Postaraj się po kolei wywabiać wrogów, a jeśli walczysz wręcz, koniecznie blokuj ciosy wrogów. Po zabiciu wszystkich zabierz z ciała Starożytnego ongamy Ducha kaglivok.

Pozostały jeszcze dwa "świetliki" do zdobycia. Jednak najpierw będziesz musiał przedrzeć się przez cały matecznik. Jest tu sporo ślepych zaułków, więc korzystaj z mapy i po zejściu po długich schodach kieruj się zawsze w górę. Po drodze natrafisz na pojedynczych Strażników matecznika ongamów, którzy raczej nie sprawią ci trudności.
W końcu dostaniesz się nad [11]. Możesz razić wrogów z góry lub po kolei wywabiać ich na górę. Będzie tam trzech Strażników matecznika ongamów i dwóch Starożytnych ongama, ale ci pierwsi znikną po pokonaniu drugich. Walcz tylko z jednym przeciwnikiem naraz i uważaj, aby nie spaść! Po ich pokonaniu ich i zabraniu Duchów kaglivok otrzymasz 30,000 PD za wykonanie zadania. Otworzy się także przejście do [10], dzięki czemu nie będziesz musiał wracać przez cały matecznik. Wyjdź z matecznika i dostań się do najbliższego teleportera.
- Uwaga! Jeden z trzech Starożytnych ongama, których musisz zabić, będzie miał przy sobie Drewno Starożytnego Ongamy. Zabierz je, bo przyda ci się w zadaniu [30-P] Quercus Robur Lecterus.

- Dokończ zadanie [12-G] Ikayorte Teala.
0
- Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zlecenie od pirata
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Łódka
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skarb (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zagubione dusze
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Przenosiny przodków
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Pracownia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Ikayorte Teala
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklany słój
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Duchy natury
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część druga
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część trzecia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Igła w stogu siana
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skrawek śmiertelnego ciała
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: I stańcie dookoła trumny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Archiwa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Legenda kartografa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Obce miejsce
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Amnezjofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Arachnofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Atelofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt pokoleniowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt światopoglądowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt rodzinny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: 51 Skarb (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
