Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Arachnofobia
Aktualizacja:
41-G Nieświadomość: Arachnofobia
Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [38-G] Obce miejsce.
![Zaczynasz w [1] - Nieświadomość- Arachnofobia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944375937.jpg)
Zaczynasz w [1]. Przeszukaj sarkofag po lewej, pokonaj Wyczerpanie, a potem zabierz z sarkofagu Siódmą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i Uzdrawiający napitek.
Biegnij dalej w lewo lub w prawo. Obie drogi prowadzą na platformę, na której pojawią się dwa Zwidy, Znużenie i Apatia. Można ich wszystkich bardzo szybko się pozbyć przesuwając dźwignię umieszczoną na słupie. Jeśli jakiś przeciwnik został, niech wejdzie na platformę, a wtedy przesuń dźwignię raz jeszcze.
Ruszaj dalej. Zanim pójdziesz pomostem po prawej, przeszukaj sarkofag naprzeciwko, pokonaj Zwidy, a potem zabierz z sarkofagu Ósmą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i dwa Uzdrawiające napitki. Dalsza droga prowadzi na platformę, na której pojawią dwa Zwidy, Apatia i Znużenie. Tych wrogów również można szybko pozbyć się za pomocą dźwigni i fali uderzeniowej, którą wywoła przesunięcie tej pierwszej.
![Udaj się do [2] - Nieświadomość- Arachnofobia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944375953.jpg)
Udaj się do [2]. Zanim otworzysz bramę w [3], pobiegnij w przeciwnym kierunku, a dotrzesz do kolejnego sarkofagu. Przeszukaj go, pokonaj Znużenie, a potem zabierz z niego Dziewiątą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i trzy Uzdrawiające napitki. Wracaj do bramy w [3] i ją otwórz, uprzednio zapisawszy grę.
Tu musisz pokonać Arachnofobię, która pojawi się w [4]. Walka wyglądać będzie identycznie, jak z ta z poprzednim bossem, tyle tylko, że ciosy Arachnofobii są silniejsze, choć wróg atakuje rzadziej. Ponownie jednak przeszkadzać ci będą małe Lęki, na które uważaj. Po ubiciu bossa dostaniesz 8,500 PD, a po unieszkodliwieniu wszystkich Lęków 20,000 PD za wykonanie tego zadania. Skorzystaj z portalu w [5], aby powrócić na okręt.

- Wykonaj zadanie [42-G]: Nieświadomość: Atelofobia.
0
- Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zlecenie od pirata
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Łódka
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skarb (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zagubione dusze
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Przenosiny przodków
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Pracownia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Ikayorte Teala
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklany słój
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Duchy natury
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część druga
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część trzecia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Igła w stogu siana
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skrawek śmiertelnego ciała
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: I stańcie dookoła trumny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Archiwa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Legenda kartografa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Obce miejsce
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Amnezjofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Arachnofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Atelofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt pokoleniowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt światopoglądowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt rodzinny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: 51 Skarb (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
