Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Pracownia
Aktualizacja:
11-G Pracownia
Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [10-G] Przenosiny przodków.

Jest to pierwsze zadanie, które popycha wątek skarbu do przodu. Aby je wykonać, musisz dostać się do pracowni. Najprawdopodobniej podróż zaczniesz na północy, w okolicach teleporterów w [1] i [2]. Twoim pierwszym celem będzie teleporter w [3] (Żebra). Jednak zanim się tam dostaniesz, musisz przedrzeć się przez las lub trakt. Wędrówka przez las jest bezpieczniejsza, bo natrafisz tylko na dwa Żywiołaki ognia.
Jeśli będziesz się trzymał traktu, to najpierw pokonasz dwa Żywiołaki powietrza, czterech Czarnoślepców, dwa Żywiołaki wody, dwa Żywiołaki ognia przy ołtarzu wytrzymałości, a potem kolejne dwa Żywiołaki wody. Na południu zaś znajduje się grupa Badagrisów i Wilków, ale nie musisz z nimi walczyć. W końcu dotrzesz do teleportera w [3], obok jest też ołtarz siły, lecz zostaw go na nadchodzącą walkę.

Twoim zadaniem jest pokonanie trzech grup Olorumów, którzy będą wyskakiwali z ziemi. Nie pozwól, by pojawili się wszyscy na raz i wywabiaj kolejną grupę dopiero po wybiciu wszystkich wrogów z poprzedniej. W pierwszej grupie będzie dwóch wojowników, dwóch łuczników, Żarłok i mag, którego zostaw na koniec. W drugiej pokonasz wojownika, łucznika i Żarłoka. Wreszcie, w trzeciej czeka na ciebie trzech wojowników i dwóch łuczników. Dopiero wtedy będziesz mógł zejść do pracowni drzwiami w [4] podawszy hasło "Celem jest horyzont". Otrzymasz 20,000 PD.
![Pojawisz się w [5] - Pracownia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944319687.jpg)
Pojawisz się w [5]. Do celu prowadzą dwie drogi i najlepiej zbadać obie. W oznaczonych na mapie miejscach spod ziemi wyskakiwać będą Olorumy, ale nie powinieneś mieć z nimi problemów. Odnajdź i przeszukaj wszystkie skrzynki, w tym jedną ukrytą za półką z książkami w [6]. Uważaj też na magów w [7] i [8], którzy przywoływać będą nieumarłych. Najpierw wywab i zabij pozostałych wrogów, a magów zostaw na koniec. Po oczyszczeniu głównej biblioteki w [8] przeszukaj skrzynki (dwie są na górze, jedna na dole za ścianą z książkami).

Przede wszystkim podnieś Paczkę od Nanooka i otwórz ją w ekwipunku. Otrzymasz Pierwszą część Szklanej Mapy oraz Notkę od Nanooka, którą od razu przeczytaj. Dostaniesz kilka nowych zadań: Szklana mapa - część pierwsza (wykonane automatycznie), [31-G] Szklana mapa, [15-G] Szklana mapa - część druga oraz [19-G] Szklana mapa - część trzecia. Wykonasz to zadanie i dostaniesz 35,000 PD. Wyjdź z podziemi drzwiami w [5] i przenieś się do teleportera przy pirackim okręcie.
- Wykonaj zadanie [12-G] Ikayorte Teala.
0
- Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zlecenie od pirata
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Łódka
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skarb (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zagubione dusze
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Przenosiny przodków
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Pracownia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Ikayorte Teala
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklany słój
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Duchy natury
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część druga
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część trzecia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Igła w stogu siana
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skrawek śmiertelnego ciała
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: I stańcie dookoła trumny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Archiwa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Legenda kartografa
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Obce miejsce
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Amnezjofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Arachnofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Nieświadomość - Atelofobia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt pokoleniowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt światopoglądowy
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość - Konflikt rodzinny
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Podświadomość, Świadomość (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: 51 Skarb (2/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
