Questy (cz.3) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
6. Zlikwiduj wojskowych przy windzie
Zleceniodawca: Ojciec Walerian (Baza Stalkerów - Kordon)
Lokalizacja startowa: punkt 4 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 6 na mapie
Opis ukończenia questu:
Możesz już opuścić teren bazy. Kieruj się na południe. Zauważ, że nie jesteś osamotniony. Bitwa powinna się już rozpocząć i wezmą w niej udział inni Stalkerzy. Nie oznacza to jednak, że poradzą sobie bez Twojej pomocy. Wrogów w miarę możliwości atakuj z flanki. Warto też korzystać z karabinu maszynowego, w którego posiadanie powinieneś w międzyczasie wejść. Będziesz zapewne musiał zabić 3-4 wrogów, zanim zadanie to zostanie wykonane.

7. Zlikwiduj wojskowych w składzie
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 6
Lokalizacja startowa: punkt 6 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 7 na mapie
Opis ukończenia questu:
Zadanie to ma bardzo zbliżony przebieg do poprzedniego głównego questu w tej lokacji. Tym razem musisz udać się do stacji pojazdów. Zaczekaj na sojuszników i ruszaj do ataku. Musisz się tu bardzo pilnować, gdyż przeciwnicy są dobrze wyposażeni. Pewnym ułatwieniem jest natomiast to, że skupią swoją uwagę na Twoich sojusznikach, dając Ci wiele szans na to, żeby ich zaskoczyć. Po skończonych walkach warto zbadać skład broni i zebrać amunicję do karabinu maszynowego i shotguna.

8. Przesłuchaj dowódcę wojskowego
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 7
Lokalizacja startowa: punkt 7 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 5 na mapie
Opis ukończenia questu:
Możesz już wracać do bazy Stalkerów. Udaj się do celi, w której przetrzymywany jest więzień, a będziesz świadkiem sceny przesłuchania (screen). Po chwili otrzymasz dalsze wytyczne.

9. Zabierz łup
Zleceniodawca: Ojciec Walerian (Baza Stalkerów - Kordon)
Lokalizacja startowa: punkt 5 na mapie
Lokalizacja docelowa: brak
Opis ukończenia questu:
Łup pojawi się w losowym miejscu. Może to być między innymi jeden z pustych budynków, fabryka czy tunel znajdujący się pod mostem. Uważaj, gdyż wokół oznaczonego przez grę obiektu mogą znajdować się przeciwnicy. Musisz zlokalizować niewielką skrzyneczkę, podobną do tej, którą pokazałem na screenie. Zabranie jej spowoduje, że otrzymasz kolejne zadanie.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Kordon
- Mapy okolicy | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.3) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.4) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Kordon
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.