Mapy szczegółowe (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Wysypisko - Mapy szczegółowe


Najważniejsi NPC na mapie (kolor czerwony):
1) Jurko Sowa - Bandyta ten będzie próbował wymusić na Tobie okup w postaci całego wyposażenia. Najlepiej go zignorować, gdyż po rozpoczęciu rozmowy nie możesz wycofać się z tej decyzji.
2) Wasian - Rozmowa z nim wymagana jest do zaliczenia jednego z głównych questów gry. Zanim do niej dojdzie, będziesz musiał pozbyć się atakujących Wasiana psów.
3) Limpid - Mechanik w bazie bandytów. Zasada pozostaje ta sama - możesz prosić go o ulepszanie posiadanych rzeczy lub otrzymywać zlecenia polegające na odnajdywaniu ulepszeń.
4) Ząb - Handlarz w bazie bandytów. Możesz u niego kupować i sprzedawać sprzęty. Wydaje także nagrody za wykonywanie subquestów dla bandytów.
5) Joga - Przywódca bandytów. Musisz się do niego zgłosić, jeśli pragniesz dołączyć do tego ugrupowania. Otrzymasz szereg próbnych zadań (zaliczane jako subquesty), oceniających Twoją przydatność.
6) Borow - Mężczyzna ten pełni funkcję barmana, co oznacza, że możesz z nim również troszeczkę pohandlować.
7) Obdzieracz - Zajmuje się organizacją zawodów w... strzelaniu do wron :-). Możesz grać na pieniądze, jak również dążyć do pobicia lokalnego rekordu. Gorąco radzę poćwiczyć w bezpiecznym otoczeniu, gdyż strzelanie do ptaków jest trudniejsze, niż mogłoby się wydawać.
8) Garin - Mechanik w obozie Stalkerów. Tradycyjnie już możesz poprosić go o ulepszenie uzbrojenia lub pobrać kilka dodatkowych subquestów.
9) Timka Rębacz - Mężczyzna ten pełni funkcję handlarza w obozie Stalkerów.
10) Dziki Napr - Najważniejsza osoba w obozie Stalkerów. Możesz wykonywać zlecane przez niego subquesty, które zazwyczaj w znacznym stopniu powiązane są z negatywną działalnością bandytów.
11) Sienia Próżnia - Ten bandyta broni z kolei dostępu do strefy Dolina Mroku, również żądając okupu. Może zdarzyć się tak, że w wyniku wydarzeń mających miejsce w tym otoczeniu zostanie ze swoimi kolegami zabity.
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Wysypisko
- Mapy okolicy | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.