Mapy szczegółowe (cz.2) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Najważniejsze lokacje na mapie (kolor zielony):
1) Baza Stalkerów - To zdecydowanie najważniejsza lokacja tej planszy. Baza Stalkerów funkcjonuje na zbliżonej zasadzie do obozowiska Czystego Nieba. Na terenie bazy zabronione jest więc używanie broni. Odnajdziesz tu między innymi handlarza, mechanika oraz przewodnika.

2) Baza wojskowa - Podobnie jak w przypadku pierwszej części gry odwiedzanie bazy wojskowej wskazane jest tylko wtedy, gdy zależy Ci na zbadaniu wszystkich lokacji. Spotkasz tu wielu wrogo nastawionych żołnierzy, tak więc musisz być doskonale przygotowany, w przeciwnym wypadku zginiesz jeszcze przed przekroczeniem głównej bramy.

3) Centrum wioski - Lokacja ta nie wymaga raczej dokładniejszego opisu. Odnajdziesz tu oczywiście Sidorowicza (podziemny bunkier na zachód od głównych zabudowań), jak również Kruka i wielu innych Stalkerów. Na terenie wioski dobrze mieć schowaną broń. Zauważ, że znajduje się tu przewodnik.

4) Tajny obóz - Wpadniesz tu na kilku przyjaźnie nastawionych Stalkerów, z którymi możesz uciąć sobie krótką pogawędkę. Warto także zająć się zbadaniem okolicy, chociaż musisz uważać na anomalie i promieniowanie. Miejsce to jest niekiedy atakowane przez zmutowane stwory. Warto wtedy pomóc sojusznikom w działaniach obronnych.

5) Stacja pojazdów - Baza ta domyślnie okupowana jest przez kilku żołnierzy. Możesz próbować zająć ten teren w pojedynkę lub poprosić o pomoc majora Chaleckija. Lepszym wyborem będzie jednak odczekanie na jeden z głównych questów. Ogólne założenia pozostaną te same, a w zabezpieczeniu stacji pomogą Ci wtedy sojusznicy. W północnym budynku kompleksu znajduje się skład amunicji. Po przejęciu kontroli nad stacją przez Stalkerów pojawi się tu przewodnik.

6) Fabryka - Miejsce to możesz odwiedzić na własną rękę bądź też zaczekać, aż zostanie ono powiązane z jednym z kilku głównych questów tej lokacji. Nie zapomnij o zbadaniu terenów na zachód od fabryki, jak chociażby dobrze znanego tunelu pod nasypem kolejowym.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Kordon
- Mapy okolicy | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.3) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.4) | Kordon | Stalker Czyste Niebo
- Kordon
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.