Questy (cz.3) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
6. Wespnij się na wieżę; Zabij dziki
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 5
Lokalizacja startowa: punkt 6 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 6 na mapie
Opis ukończenia questu:
Warto posłuchać rady znajdującego się na wieży sojusznika, gdyż za pomyślne wykonanie tego questu otrzymasz nagrodę. Pamiętaj o tym, żeby użyć drabiny, zanim zbliżą się do Ciebie kolejne dziki. Do bestii nie musisz strzelać. Zaczekaj na dalszy rozwój wydarzeń.

7. Wróć do bazy Czystego Nieba
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 6
Lokalizacja startowa: punkt 6 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 6 na mapie
Opis ukończenia questu:
Po chwili otrzymasz ostrzeżenie o kolejnej emisji. Nie masz czasu, żeby się ukryć, co oznacza, że możesz skupić się na obserwacji dalszego rozwoju wydarzeń (screen). Ponownie powrócisz do obozowiska, budząc się w tym samym miejscu, co wcześniej.

8. Spytaj Lebiediewa, co się stało
Zleceniodawca: Lebiediew (Obozowisko Czystego Nieba)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 1 na mapie
Opis ukończenia questu:
Zejdź na niższe piętro i wyjdź z budynku. Udaj się do docenta Susłowa w celu odebrania nagrody (screen). Będzie to pendrive, który możesz przekazać mechanikowi (Szary). Powróć do głównego budynku, zbliż się do Lebiediewa i ponownie z nim porozmawiaj. Potwierdź chęć udziału w kolejnym zadaniu. Zauważ, że automatycznie sprzymierzyłeś się z ugrupowaniem Czyste Niebo.

9. Udaj się z przewodnikiem na Wielkie Bagna
Zleceniodawca: Lebiediew (Obozowisko Czystego Nieba)
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 7 na mapie
Opis ukończenia questu:
Spróbuj wyjść z budynku. Po drodze zagada do Ciebie Zwinniak. Możesz z nimi dłużej pogadać, a także dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy na temat Twojego PDA. Zauważ też, że zaczęły uaktywniać się subquesty. Nie musisz się na szczęście śpieszyć, gdyż będzie to ciągła tendencja, obrazująca działania dwóch wzajemnie zwalczających się frakcji. Udaj się do przewodnika (screen) i potwierdź chęć wybrania się do strefy Bagna.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Bagna
- Mapy okolicy | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.4) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.3) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.4) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.5) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Bagna
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.