Questy (cz.1) | Podziemia Agropromu | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Podziemia Agropromu - Questy
1. Zejdź w podziemia Agropromu
Zleceniodawca: brak
Opis ukończenia questu:
Dobrze byłoby dysponować pancerzem otrzymanym od Stalkera (lub nawet czymś lepszym), gdyż przez kilka najbliższych minut będziesz użerał się z żywiołem ognia. Wysłuchaj poleceń generała i ruszaj prosto. Dojdziesz do tunelu z płomieniami (screen). Jeśli tylko będziesz unikał bezpośredniego kontaktu z ogniem, nic złego Ci się nie stanie. Starannie planuj swoją drogę. W zależności od sytuacji przechodź pod płomieniami lub omijaj je, trzymając się przeciwległej ściany. Po drodze napotkasz wiele bocznych korytarzy, w których możesz się schować, ochłonąć i zapisać stan gry.

Po chwili w oddali zaczną pojawiać się mutanty, a konkretnie stwory zdolne do wykonywania potężnych skoków. Bestie generalnie możesz ignorować, jeśli tylko zachowasz od nich bezpieczną odległość. Stwory będą skupione na unikaniu płomieni, lecz w krótkim czasie właśnie z tego powodu zaczną ginąć. Jeśli chcesz, możesz oczywiście proces ten przyśpieszyć, zachowując bezpieczny dystans i prowadząc ostrzał z broni maszynowej.

W taki właśnie sposób musisz dotrzeć do przeciwległego końca tego korytarza. Jeśli tylko zachowasz odpowiednie środki ostrożności, nie stracisz energii. Skorzystaj teraz z drabiny. Po znalezieniu się na górze podejdź do pokazanych na screenie szafek. Zabierz amunicję oraz apteczki. Przygotuj sobie teraz najmocniejszą broń, zapisz stan gry i skieruj się do sąsiedniego pomieszczenia.

2. Zniszcz mutanty
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 1
Opis ukończenia questu:
Quest ten otrzymasz w momencie zbliżenia się do centralnej konstrukcji. Przed Tobą pojedynek ze stworem, którego w pierwszej części serii również spotkałeś w podziemiach. Kluczem do sukcesu jest zlokalizowanie bestii, zanim ta zdoła Cię ukatrupić swoimi atakami psionicznymi (screen). Używaj teraz najmocniejszych giwer, aż uda Ci się powalić bestię. Wylecz się i nie przejmuj tym, że obraz jest w dalszym ciągu rozmazany. Po chwili wszystko powróci do normy.

Zanim otrzymasz kolejne zadanie, musisz wykonać jeszcze jedną czynność. Skieruj się do niewielkiego pomieszczenia, zlokalizowanego niedaleko miejsca, w którym stał potwór. Zapisz stan gry, zbliż się do pokazanego na screenie zaworu i użyj go.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.