Mapa szczegółowa (cz.3) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
6) Baza wojskowa - Przy każdej kolejnej wizycie sytuacja w tej okolicy ulega zmianie. Początkowo dostępu do bazy bronią psy, a na jej terenie przebywają zombiaki, toczące zażarte boje z wojskowymi. Przy kolejnej próbie zbadania tej lokacji natrafisz tu już tylko na żołnierzy, których z pomocą sojuszniczego oddziału postarasz się pozbyć.

7) Bagna - Miejsca tego nie musisz dokładniej badać. Jest to zresztą niewskazane, gdyż można się tu zatruć. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy dysponujesz pancerzem skutecznie neutralizującym tego typu zagrożenia.

8) Wieża ciśnień - Obiekt ten jest bezpośrednio powiązany z kilkoma głównymi questami w tej lokacji. Musisz mieć się na baczności, gdyż dostępu do wieży broni niewidzialny stwór. Ponadto po wykonaniu questu związanego z dotarciem na szczyt wieży zostaniesz zaatakowany przez zmutowane psy, przed którymi nie można niestety uciec.

9) Obozowisko Powinności - Natrafisz tu na większą grupkę żołnierzy Powinności. W zależności od podjętych wcześniej działań, mogą Cię przyjąć po przyjacielsku bądź też od razu zaatakować.

10) Bariera - Dokładniejszej eksploracji tej okolicy należy zdecydowanie unikać. Napotkasz tu świetnie uzbrojonych żołnierzy Monolitu, na których należy bardzo uważać. Są oni w stanie zadawać spore obrażenia. Co ciekawe, pomimo licznych niebezpieczeństw wynikających z działań żołnierzy Monolitu, natrafisz tu na przewodnika. Niestety, próba przekroczenia bariery zawsze kończy się niepowodzeniem, a mianowicie utratą życia w wyniku obrażeń psionicznych.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Magazyny Wojskowe
- Mapa okolicy | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Mapa szczegółowa (cz.1) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Mapa szczegółowa (cz.2) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Mapa szczegółowa (cz.3) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.3) | Magazyny Wojskowe | Stalker Czyste Niebo
- Magazyny Wojskowe
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.