Questy (cz.2) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
2. Pomów z przywódcą frakcji Powinność
Zleceniodawca: Witalik Kruk (Instytut Agroprom)
Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 3 na mapie (litery X na mapie to miejsca, w których eskortujących Cię żołnierzy zaatakują stwory)
Opis ukończenia questu:
Zauważ, że spora grupka żołnierzy Powinności przygotowuje się do akcji. W miarę możliwości nie przegap momentu, w którym rozpoczną wędrówkę. Biegnij za swoimi nowymi sojusznikami, utrzymując niewielki dystans. W pewnym momencie drużyna zatrzyma się, a po chwili zostanie zaatakowana przez niewidzialnego potwora (screen). Nie musisz tu nic robić. Ustaw się w takim miejscu, żeby przez przypadek nie zarobić kulki. Gdy tylko potwór zniknie, podbiegnij do ciała zabitego żołnierza i podnieś używaną przez niego broń, czyli AC96/2.

Nie zdziw się, widząc, że żołnierze niedługo po wznowieniu przemarszu zdecydują się zboczyć z głównej ścieżki. Ma to na celu uniknięcie skażonych terenów. Kolejna grupa potworów zaatakuje Twoich sojuszników niedaleko bazy (screen). Będą to bardziej skoczne i trudniejsze do wyeliminowania potwory. Musisz liczyć się z tym, że wszyscy sojusznicy mogą zostać zabici. Możesz obserwować rozwój sytuacji, podnosząc giwery pozostawiane przez zabitych sojuszników bądź też od razu biec w stronę bazy, licząc na to, że potwory nie zdążą się Tobą zainteresować.

Po dotarciu na miejsce możesz czuć się bezpiecznie, gdyż potwory nie powinny zbliżyć się do południowej bazy. Przywódcę Powinności odnajdziesz wewnątrz największego budynku. Musisz jednak skorzystać z dwu klatek schodowych, żeby się do niego przedostać. Zlokalizuj generała Kryłowa (screen) i porozmawiaj z nim, a otrzymasz nowe zadanie. Korzystając z okazji, wysłuchaj też komunikatu radiowego.

3. Dotrzyj do dziury
Zleceniodawca: Generał Kryłow (Instytut Agroprom)
Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 4 na mapie
Opis ukończenia questu:
ZANIM podejmiesz się wykonania tego zadania, w pierwszej kolejności zainteresuj się pozyskaniem dobrej zbroi, mocnych giwer oraz wystarczającej ilości amunicji. Może to przebiegać na wiele różnych sposobów, w zależności od tego, czy zachowałeś cały ekwipunek, czy jednak go utraciłeś. Zbroję możesz pozyskać, pomagając Stalkerom przy jeziorze. Broń pobierz od zabitych żołnierzy Powinności, a dokup jedynie amunicję. Ruszaj w stronę oznaczonej strefy. Po dotarciu na miejsce (screen) powinieneś zauważyć, że żołnierze walczą z mutantami.

Sytuacja może rozwinąć się na dwa sposoby. Jeżeli uda Ci się wystarczająco szybko się tu zjawić, sierżant Czirsow być może przeżyje i będziesz mógł z nim porozmawiać w celu otrzymania dodatkowego ekwipunku. Bardziej prawdopodobna jest jednak wersja, że sojusznicy wcześniej zginą. W takiej sytuacji musisz rozprawić się z mutantami, do czego najlepiej użyć shotguna. Pamiętaj o uskakiwaniu na boki, by uniknąć ich skoków. Po wygranej bitwie pozbieraj broń i amunicję, a następnie skieruj się do pokazanej na screenie dziury. Po chwili gra zapyta, czy chcesz wejść do podziemi Agropromu.

Po powrocie ze strefy Podziemia Agropromu:
4. Pomów z Sacharowem
Zleceniodawca: brak
Lokalizacja startowa: punkt 5 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 6 na mapie
Opis ukończenia questu:
Zanim zdecydujesz się na odbycie podróży do sektora Jantar, warto się odpowiednio przygotować. Potrzeba Ci będzie dużo amunicji, zwłaszcza do słabszej broni, a to dlatego, że pozbędziesz się wielu zombiaków. Nie zapomnij też o odebraniu zdobytych do tej pory nagród. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do jednego z dwu możliwych przejść. Proponuję wybrać przejście przy jeziorze (screen), gdyż do drugiego z racji wielu skażonych sektorów ciężej dotrzeć.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Instytut Agroprom
- Mapy okolicy | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Instytut Agroprom
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.