Mapy szczegółowe (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
6) Baza Stalkerów (Pchli targ) - To raczej niewielkie obozowisko, a nie pełnoprawna baza. Stalkerów odnajdziesz na różnych piętrach zawalonego bloku. Najprościej przedostać się do nich, podchodząc od północy (powalona płyta) lub zachodu (schody). Może zdarzyć się, że w wyniku ataków bandytów czy mutantów, niektóre ze znajdujących się tu osób zginą. Na terenie obozu gra nie blokuje Ci broni, niemniej aktualnie używaną pukawkę warto schować do kurtki.
Po powrocie ze strefy Dolina Mroku: Przyległa do budynku piwnica zostanie wykorzystana do rozwiązania jednego z głównych questów. Generalnie jednak miejsce to możesz całkowicie zignorować.

7) Północny punkt kontrolny - Nie musisz się tu na szczęście obawiać, że zostanie wymuszony na Tobie haracz. Co więcej, od znajdujących się tu bandytów można otrzymywać proste subquesty.

8) Wschodni punkt kontrolny - Do tego celu prowadzi charakterystyczna ścieżka. Musisz się ponadto liczyć z tym, że okolica jest mocno skażona. Podobnie jak wcześniej przejście do strefy Dolina Mroku możliwe jest wtedy, gdy poradzisz sobie z bandytami. Jeśli nie chcesz płacić haraczu, możesz ich zabić, zaczekać, aż wyręczą Cię mutanty lub sprzymierzyć się z tym ugrupowaniem, wykonując subquesty dla przywódcy bandytów. Zawsze możesz też skorzystać z alternatywnego przejścia, które nie jest przez nikogo bezpośrednio pilnowane.

9) Kryjówka przemytnika - Miejsce to zyskuje na znaczeniu podczas wykonywania subquestów zarówno dla bandytów, jak i Stalkerów (oba zadania naturalnie wzajemnie się wykluczają). O ile sam przemytnik nie przysporzy Ci większych kłopotów, o tyle musisz bardzo uważać na krążące po tej okolicy stwory, które są silne i zwinne zarazem.

10) Wyjście z tunelu - To właśnie tu pojawisz się, jeśli zdecydujesz się na obranie alternatywnej ścieżki do sektora Wysypisko. Niestety, musisz liczyć się z tym, że wyjście bronione jest przez bandytów. Ponadto, w przeciwieństwie do głównej drogi, nie jesteś w stanie stąd uciec, tak więc musisz zapłacić okup.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Wysypisko
- Mapy okolicy | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.