Mapy szczegółowe (cz.1) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Instytut Agroprom - Mapy szczegółowe


Najważniejsi NPC na mapie (kolor czerwony):
1) Witalik Kruk - Ten żołnierz Powinności powita Cię tuż po dotarciu do strefy Instytutu Agroprom. Zaproponuje Ci udanie się wraz z podległymi mu żołnierzami do pobliskiej bazy tego ugrupowania. Czynność ta jest bezpośrednio powiązana z jednym z głównych questów w tej lokacji.
2) Kołobok - Barman w południowym obozie Powinności. Zauważ, że w okolicy znajduje się mnóstwo żywności, którą możesz do woli przenosić do inwentarza.
3) Mitaj - Handlarz w południowym obozie Powinności. Możesz wymienić się z nim przedmiotami jak również zgłaszać się do niego w celu odbierania zdobytych wcześniej nagród.
4) Major Zwiagincew - Żołnierz przebywający na terenie południowej bazy Powinności. Możesz przystąpić do zawodów strzelniczych, trenując swoją celność bądź też grając na punkty. Za każdym razem należy eliminować cele w wyznaczonym limicie czasowym.
5) Gromow - Mechanik w południowym obozie Powinności. Jest on w stanie poprawiać Ci sprzęt (specjalizuje się w ochronie przed kulami), możesz także wykonywać dla niego questy polegające na wynajdywaniu ulepszeń.
6) Generał Kryłow - Dowódca oddziałów Powinności. Z postacią tą należy skontaktować się w celu otrzymywania głównych questów.
7) Jaszka Zmarszczka - Jeden ze znajdujących się na terenie instytutu Stalkerów. Jeżeli udzielisz wsparcia jemu i jego kolegom w przeprawie przez jezioro, zostaniesz przez niego nagrodzony wyśmienitym pancerzem.
8) Ajdar - Mechanik w północnej bazie Powinności. Tradycyjnie już możesz pobrać od niego kilka dodatkowych zleceń, a także poprosić go o ulepszenie posiadanego sprzętu.
9) Drozd - Handlarz w północnej bazie Powinności.
10) Orest - Dowódca północnej bazy Powinności. Możesz podjąć się zlecanych przez niego dodatkowych zadań, polegających na pozbywaniu się atakujących bazę bandytów.
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Instytut Agroprom
- Mapy okolicy | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo
- Instytut Agroprom
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.