Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

5) Północna baza Powinności - Tu nie możesz już czuć się tak swobodnie i bezpiecznie jak w południowej bazie. Obóz ten będzie nieustannie atakowany przez bandytów i to praktycznie ze wszystkich możliwych stron. Swoim nowym Sojusznikom możesz udzielać wsparcia, czy to odpierając pojedyncze ataki (subquesty z cennymi nagrodami), czy wykonując bardziej złożone zlecenia dla Oresta. Musisz liczyć się też z tym, że niektóre z napotkanych tu osób w wyniku Twojej bezczynności mogą zginąć.

6) Kryjówka bandytów - Zakładam, że pamiętasz tę lokację z pierwszej części serii - Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

6) Kryjówka bandytów - Zakładam, że pamiętasz tę lokację z pierwszej części serii. Tym razem musisz uważać nie tyle na promieniowanie i anomalie, co na kryjących się w tunelach bandytów. Ich likwidacja powiązana jest z jednym z questów zleconych przez Oresta.

7) Południowo-wschodni posterunek Powinności - W miejscu tym znajdziesz się, wybierając alternatywną drogę do tej strefy - Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

7) Południowo-wschodni posterunek Powinności - W miejscu tym znajdziesz się, wybierając alternatywną drogę do tej strefy. Posterunek pilnowany jest przez kilku żołnierzy, niemniej w okolicy jest bardzo niebezpiecznie. Musisz uważać na mutanty oraz na skażone strefy.

8) Zejście do podziemi - Zbadanie tej lokacji wymagane jest do zaliczenia jednego z głównych questów gry - Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry

8) Zejście do podziemi - Zbadanie tej lokacji wymagane jest do zaliczenia jednego z głównych questów gry. Musisz mieć na uwadze to, że w okolicy znajduje się wiele zmutowanych stworów. Początkowo uwagę bestii odwrócą sojusznicy, ale przy kolejnych wizytach w tej lokacji należy się już bardzo pilnować.

1 - Mapy szczegółowe (cz.3) | Instytut Agroprom | Stalker Czyste Niebo - S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-12-15
12:54

zanonimizowany853928 Junior

😊

jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu

prosze o jak najszybszą odpowied

a i jakie potwory można tam spotkać

Komentarz: zanonimizowany853928
2012-12-15
12:56

zanonimizowany853928 Junior

mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić

Komentarz: zanonimizowany853928
2012-12-15
13:01

zanonimizowany853928 Junior

airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza

Komentarz: zanonimizowany853928
2014-10-14
15:34

zanonimizowany1038274 Junior

Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]

Komentarz: zanonimizowany1038274
2024-03-17
08:51

user69670000bf Junior

😡

Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi

Komentarz: user69670000bf

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl