Mapy szczegółowe (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Najważniejsze lokacje na mapie (kolor zielony):
1) Południowy punkt kontrolny - Przy pierwszej wizycie w strefie Wysypisko czeka Cię tu niemiła niespodzianka. Okaże się bowiem, że bandyci żądają okupu i to niemałego, bo pozbawią się praktycznie całego wyposażenia. Problem ten można rozwiązać na kilka sposobów. Nie polecam zabijać bandytów, bo choć nie jest to trudne, spowoduje, że staniesz się głównym celem wszystkich bandytów na tej mapie. Najlepiej jeszcze przed zbliżeniem się do posterunku skręcić w stronę lewego wzgórza. Biegnij prosto, a przy odrobinie szczęścia nie odniesiesz poważniejszych obrażeń. Co więcej, Twoja ucieczka nie wpłynie na zachowania bandytów w innych częściach tej mapy. Oczywiście po ewentualnym sprzymierzeniu się z bandytami nie będziesz się już musiał martwić podobnymi utrudnieniami.

2) Bandycki obóz koncentracyjny - Lokacja ta powinna być Ci znana z podstawowej wersji gry, przy czym teraz jest ona domyślnie zajmowana przez bandytów. Ponadto wszelkie próby zbliżenia się do obozu spowodują, że wrogowie Cię zaatakują. Zniszczenie obozu jest możliwe, a na dodatek związane z jednym z pobocznych questów wykonywanych dla obozu Stalkerów.

3) Południowo-zachodni punkt kontrolny - Zasada działania jest tu bardzo zbliżona. Próba zbliżenia się do bandytów zaowocuje tym, że zażądają od Ciebie haraczu. Punktu tego nie warto całkowicie ignorować, gdyż odnajdziesz tu jedno z dwu możliwych przejść do sektora Instytut Agroprom. Od Ciebie zależy więc podjęcie decyzji, na które z przejść się zdecydować (jeśli zajdzie taka potrzeba).

4) Zachodni punkt kontrolny - Po raz kolejny należy liczyć się z tym, że zostaniesz zatrzymany i w niezbyt kulturalny sposób poproszony o oddanie całego sprzętu. Posterunek ten broni dostępu do ścieżki, która prowadzi do sektora Instytut Agroprom.

5) Baza bandytów - Do bazy możesz wejść wyłącznie od zachodniej strony. Jest to możliwe nawet wtedy, gdy nie sprzymierzyłeś się jeszcze z bandytami. Miej na uwadze to, że na terenie bazy zabronione jest używanie broni. Ma to też swoje dobre strony - nie musisz się martwić, że zostaniesz zaatakowany przez krążące wokół obozu mutanty.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Wysypisko
- Mapy okolicy | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.1) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko (cz.3) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo
- Wysypisko
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
