Questy (cz.2) | Szpital | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na screenie mostu. Uważaj jednak na przeciwników, którzy ujawnią się na przeciwległym balkoniku. Wykorzystuj wszystkie możliwe osłony, żeby się z nimi rozprawić. Dopiero po zakończeniu walk przejdź na sąsiedni balkonik.

Możesz nareszcie zająć się wrogim snajperem. Po znalezieniu się na nowym balkoniku skręć w lewo i idź maksymalnie do końca. Obróć się teraz, przygotuj sobie snajperkę i z tego miejsca załatw snajpera (screen). Teraz musisz zapewnić swoim sojusznikom bezpieczną podróż. Na szczęście oznacza to jedynie konieczność zabicia kilku widocznych w oddali wrogów, którzy na dodatek nie będą Tobą w ogóle zainteresowani.

Powróć na mostek, z którego korzystałeś chwilę wcześniej. Zauważ, że jeden z sojuszników założył ładunek na zablokowanym przejściu (screen). Wycofaj się i zaczekaj na eksplozję. To jeszcze nie wszystko. Inna osoba zajmie się wrzuceniem niespodzianki operatorowi stanowiska maszynowego, dzięki czemu ten problem również będziesz miał z głowy.

Skorzystaj ze znajdującego się w pobliżu tunelu. Po dotarciu do nowej lokacji skup się przede wszystkim na oczyszczeniu pobliskich balkoników (screen). Zwróć też uwagę na wnęki, do których przylegają klatki schodowe. Niemal każda klatka pilnowana jest przez pojedynczego przeciwnika. Postaraj się zabić ich jak najwięcej, zanim zjawi się tu śmigłowiec.

Przed Tobą dość klasycznie wykonana walka z "bossem", czyli śmigłowcem. Na szczęście jest ona nieporównywalnie prostsza chociażby od bitwy z Rainbow Six Vegas 2. Dzieje się tak między innymi dlatego, że śmigłowiec nie używa rakiet, a ponadto dysponuje słabym pancerzem. Nie musisz tu specjalnie kombinować. Chowaj się za słupami, wychylaj na kilka sekund i strzelaj do śmigłowca z karabinu (screen).

Równolegle eliminuj żołnierzy Monolitu, aczkolwiek jest to sprawa małej wagi. Nie będzie ich zresztą zbyt wielu, tak więc nie zajmie Ci to zbyt dużo czasu. Śmigłowiec musisz atakować dłużej, aż zacznie się palić, po czym rozbije się i eksploduje (screen). Przygotuj sobie karabin snajperski i załatw nowych wrogów, którzy mogli się tu w międzyczasie pojawić.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
