Mapy szczegółowe (cz.2) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
Najważniejsze lokacje na mapie (kolor zielony):
1) Obozowisko Czystego Nieba - W tym miejscu rozpoczynasz zabawę. Jest to także doskonała baza wypadowa. Możesz się tu czuć bezpiecznie, gdyż na terenie obozu zabronione jest używanie broni. Co ciekawe, w miejsce to nie można dotrzeć w tradycyjność sposób, albowiem lokalizacja bazy jest utrzymywana w ścisłej tajemnicy. Za każdym razem musisz udać się do przewodnika i zgodzić się na to, żeby zawiązał Ci na oczach opaskę.

2) Posterunek Czarnego Nieba - Miejsce to odwiedzisz tylko raz, a mianowicie przy okazji wykonywania jednego z głównych questów. Okolicy nie musisz dokładniej badać, szczególnie że panoszą się tu dziki.

3) Żwirowisko - Miejsce to możesz całkowicie zignorować. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, gdy zabezpieczenie tej okolicy wymagane jest do zaliczenia aktywnego w danym momencie subquestu. Musisz mieć na uwadze to, że znajdują się tu wrogo nastawione istoty. Mogą to być zarówno dziki, jak i bandyci. Chwila nieuwagi może Cię kosztować utratę życia głównego bohatera.

4) Wieża obserwacyjna - To kolejna z lokacji, której odwiedzenie wymagane jest jedynie do zaliczenia subquestu. Miej się na baczności - renegaci będą korzystali z wyżej położonych balkoników. Sam też możesz udać się na górę i z wyższego poziomu ostrzeliwać przeciwników.

5) Osada rybacka - Lokacja ta domyślnie broniona jest przez sprzymierzonych członków Czystego Nieba. Może jednak dojść do tego, że zostanie ona przejęta przez renegatów bądź też wszyscy sojusznicy zostaną zabici przez dziki (bardziej prawdopodobny scenariusz wydarzeń). Warto podejmować próby ochrony tej lokacji, zwłaszcza jeśli znajdujesz się w pobliżu i w danym momencie aktywny jest subquest powiązany z tego typu czynnością. Dodam, że w miejscu tym spotkasz przewodnika.

6) Stacja pomp - Miejsce to jest zaciekle bronione przez renegatów. Do stacji pomp możesz dotrzeć z trzech różnych stron. Atak od południa wydaje się najbardziej ryzykowny, gdyż wrogowie będą zwróceni w Twoją stronę i nie będziesz miał się gdzie ukryć. Najlepiej atakować to miejsce od wschodu. Uważaj w niewielkich pomieszczeniach wewnątrz stacji, nie daj się nikomu zaskoczyć.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
- Bagna
- Mapy okolicy | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.1) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.2) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.3) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Mapy szczegółowe (cz.4) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.1) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.2) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.3) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.4) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Questy (cz.5) | Bagna | Stalker Czyste Niebo
- Bagna
- S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.