Questy (cz.2) | Podziemia Agropromu | Stalker Czyste Niebo
Aktualizacja:
3. Opuść zalany obszar
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 2
Opis ukończenia questu:
Przed Tobą dość wymagające zadanie czasowe. Masz 50 sekund na ucieczkę z zagrożonej strefy, toteż powinieneś się śpieszyć. Od razu skieruj się w stronę najbliższej bramy, która po chwili podniesie się. Biegnij prosto, a po dotarciu do pokazanego na screenie przejścia skorzystaj z prowadzących na niższy poziom schodów.

Po dotarciu do nowego korytarza skręć w lewo. Ignoruj mijane po drodze zmutowane gryzonie, gdyż nie ma potrzeby z nimi walczyć, nie odniesiesz też żadnych obrażeń. Docelowo musisz trafić do pokazanej na screenie drabiny. Skorzystaj z niej, a po dotarciu na górę i chwilowej utracie przytomności otrzymasz dalsze wytyczne.

4. Odszukaj schowek grupy Stalkerów #2
Zleceniodawca: automatycznie (Wysypisko)
Opis ukończenia questu:
Wysłuchaj komunikatu generała i ruszaj prosto. Skorzystaj ze schodów, a po dotarciu na wyższe piętro skręć w lewo. Musisz mieć się na baczności, gdyż korytarz ten patrolowany jest przez wroga. Ponadto kolejni przeciwnicy pojawią się na drugim końcu korytarza (screen). Znajdź sobie dobrą zasłonę i ostrzeliwuj ich z bezpiecznej odległości. Warto też używać granatów. Upewnij się, że zabiłeś wszystkich wrogów, którzy się tu zjawili.

Jeżeli grałeś w pierwszą część gry, odnalezienie skrytki nie sprawi Ci najmniejszych kłopotów. Musisz mianowicie wskoczyć do pokazanej na screenie dziury. Skorzystaj z drabiny, a po dotarciu do niewielkiego pomieszczenia udaj się w lewo. Kliknij na znajdującym się we wnęce palmtopie.

5. Opuść podziemia
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 4
Opis ukończenia questu:
Powróć na korytarz, w którym walczyłeś z bandytami i skieruj się w lewo. Przedostań się do kolejnego głównego korytarza. Uważaj jednak, gdyż może się tu kryć pojedynczy przeciwnik. Idź w lewo, aż dotrzesz do klatki schodowej. Musisz teraz unikać pokazanych na screenie ogniowych pułapek. Kluczem do sukcesu jest pozostawanie w ciągłym ruchu. Ponadto na półpiętrze możesz schować się i zapisać stan gry. Dotrzyj do drabiny i użyj jej do przedostania się na powierzchnię.

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany853928 Junior
jakie trzeba zabrać wyposażenie do podziemi agropromu
prosze o jak najszybszą odpowied
a i jakie potwory można tam spotkać
zanonimizowany853928 Junior
mam 895000 tys.ru
co mam z nimi zrobić
zanonimizowany853928 Junior
airborne posłuchaj sprzedaj zbędny towar i wtedy bedziesz musiał jak naszybciej aż dotrzesz do sidrowicza
zanonimizowany1038274 Junior
Witam! Czy ktoś pomoże mi z tą sytuacją? Mianowicie chodzi o to czy da się z Elektrowni wrócić gdziekolwiek poza terenem budowanej dzielnicy? Jeśli tak prosze o odpowiedź lub E-mail: [email protected]
user69670000bf Junior
Przepraszam bo ja jestem wkurzony bo nie mogę się dostać do schowka grupy striełoka jakby chciał mi ktoś pomóc to napiszcie w odpowiedzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.