Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pierwszy etap pomiaru mamy za sobą. Dane z Stadimeteru zostały przesłane do Kalkulatora Torpedowego (KT). Praktycznie wszystkie czynności na etapie poznawania tej funkcji wykonaliśmy w czasie zatrzymania czasu. Jest to bardzo istotne, gdyż w czasie dynamicznej akcji bojowej bardzo potrzebna będzie wprawa w posługiwaniu się to umiejętnością. Niemniej ważną sprawą jest dokładność pomiaru dokonywanego Stadimeterem , szczególnie w trakcie drugiego pomiaru, do którego teraz przechodzimy. Brak precyzji zemści się natychmiast w postaci fałszywego wyniku odczytu, co z kolei przeniesie się na ostateczny wynik wyliczeń prędkości.

W oknie Range (Zasięg/Odległość) pojawia się wartość pierwszego pomiaru, a czas jest odliczany przez stoper - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

W oknie Range (Zasięg/Odległość) pojawia się wartość pierwszego pomiaru, a czas jest odliczany przez stoper.

O ile tylko okoliczności na to pozwalają, dla uproszczenia proponuję przyjąć stały parametr okresu pomiarowego - ja przyjąłem pomiar 60-cio sekundowy, co czyni łatwiejszymi dalsze obliczenia. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
O ile tylko okoliczności na to pozwalają, dla uproszczenia proponuję przyjąć stały parametr okresu pomiarowego - ja przyjąłem pomiar 60-cio sekundowy, co czyni łatwiejszymi dalsze obliczenia.
Minął przyjęty okres pomiarowy - stoper zatrzymany. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Minął przyjęty okres pomiarowy - stoper zatrzymany.
Zatrzymujemy bieg czasu klawiszem (-) w Panelu Sterowania Grą, lub klawiszem Num(-) - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Zatrzymujemy bieg czasu klawiszem (-) w Panelu Sterowania Grą, lub klawiszem Num(-).

Powtarzamy pomiar odległości przy wykorzystaniu Stadimeteru - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Powtarzamy pomiar odległości przy wykorzystaniu Stadimeteru. Klikamy zakładkę Odległość (oznaczona ikonką fragmentu podziałki).

Otwieramy zakładką Stadimeter dostęp do niego i - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Otwieramy zakładką Stadimeter dostęp do niego i ...

... podobnie do poprzedniego pomiaru zdublowany obraz okrętu wojennego umieszczamy go jego linią wodną na szczycie najwyższego masztu obrazu nieruchomego. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
... podobnie do poprzedniego pomiaru zdublowany obraz okrętu wojennego umieszczamy go jego linią wodną na szczycie najwyższego masztu obrazu nieruchomego.
Uruchamiamy bieg czasu klawiszem (-) w Panelu Sterowania Grą, lub klawiszem Num(-). - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Uruchamiamy bieg czasu klawiszem (-) w Panelu Sterowania Grą, lub klawiszem Num(-).
Równo z uruchomieniem biegu czasu uzyskany wynik pomiaru przesyłamy do Kalkulatora Torpedowego (KT) klikając w zakładkę Prześlij prędkość do KT - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Równo z uruchomieniem biegu czasu uzyskany wynik pomiaru przesyłamy do Kalkulatora Torpedowego (KT) klikając w zakładkę Prześlij prędkość do KT.

W oknie Range (Zasięg/Odległość) Urządzenia Utrzymania Pozycji (PK) pojawia się najnowszy wynik pomiaru - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

W oknie Range (Zasięg/Odległość) Urządzenia Utrzymania Pozycji (PK) pojawia się najnowszy wynik pomiaru. Po raz kolejny zatrzymujemy czas w Panelu Sterowania Gry.

Czas biegnącej rozgrywki został zatrzymany. Czas na wyliczenie prędkości wrogiego okrętu podwodnego. Jak to zrobić? Bardzo prosto, w szkolny niemal sposób. Od pierwszego wyniku pomiaru odległości 1449 metrów (wybrałem metryczny układ miar) odejmujemy wynik drugiego pomiaru odległości 1267 metrów. Otrzymany wynik to 182 metry pokonane przez okręt wojenny w ciągu 60 sekund, co daje nam prędkość w przybliżeniu 10,9 km/h. Przeliczamy uzyskany wynik na prędkość wyrażaną w węzłach i w ten sposób ustalamy, że wrogi krążownik porusza się z szybkością 6 węzłów.

Podpowiedź dla leniwców pospolitych

Uniknąć można przeliczania km/h na węzły odwiedzając stronę internetową opatrzoną adresem: http://www.convertworld.com/pl/predkosc/Kilometry+na+godzin%C4%99.html - tu dokonacie przeliczeń bez zbędnego stresu i zdenerwowania.

 

Wskazujemy kursorem zakładkę Prędkość i klikamy LPM - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Wskazujemy kursorem zakładkę Prędkość i klikamy LPM.

Przytrzymujemy LPM i obracamy tarczę wskaźnika prędkości w lewo ustawiając wyliczoną prędkość 6 węzłów na wysokości znacznika. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Przytrzymujemy LPM i obracamy tarczę wskaźnika prędkości w lewo ustawiając wyliczoną prędkość 6 węzłów na wysokości znacznika.
Zaznaczoną prędkość przesyłamy do Kalkulatora Torpedowego (KT) klikając LPM w czerwoną zakładkę Narzędzia Danych Ataku - Prześlij prędkość do KT - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Zaznaczoną prędkość przesyłamy do Kalkulatora Torpedowego (KT) klikając LPM w czerwoną zakładkę Narzędzia Danych Ataku - Prześlij prędkość do KT

Prędkość po przekazaniu do KT ukazuje się w odpowiednim oknie Speed - Urządzenia Utrzymania Pozycji (PK) - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Prędkość po przekazaniu do KT ukazuje się w odpowiednim oknie Speed - Urządzenia Utrzymania Pozycji (PK).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2007-06-04
14:54

JOY Generał

JOY
😍

Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C

Komentarz: JOY
2007-06-05
16:06

Szczep83 Pretorianin

Bzdura. 1gb wystracza w zupełności

Komentarz: Szczep83
2007-06-10
12:15

Robi27 Legend

👍

sam poradnik - świetna robota

Komentarz: Robi27
2008-01-26
16:45

zanonimizowany469706 Legionista

👍

Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D

Komentarz: zanonimizowany469706
2008-01-31
11:34

ezheal Legionista

O ja pierdziu!

To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P

To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)

Komentarz: ezheal
2008-04-08
22:38

zanonimizowany458855 Chorąży

Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.

>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!

Komentarz: zanonimizowany458855
2013-09-06
22:08

Barry09 Junior

JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.

Komentarz: Barry09

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl