Silent Hunter 4: Tryb Kariery
Aktualizacja:
Tryby rozgrywki dla pojedynczego Gracza
Pora na omówienie trybów rozgrywki dostępnych dla pojedynczego Gracza. Pierwszym i najbardziej złożonym z trybów gry jest kampania dynamiczna określona mianem Kariery. Autorzy "Silent Huntera 4: Wolves of the Pacific" urozmaicili przebieg kampanii pewną zależnością. Otóż jej bieg, a co za tym idzie długość zależy bezpośrednio od wyników uzyskiwanych w trakcie misji. Ilość i wyniki uzyskane w poszczególnych misjach przekładają się bezpośrednio na punkty Sławy (Renown), nie wiedzieć, czemu w grze zwanych Reputacją. Do kwestii związanych z owymi punktami i postępem morskiej Kariery niebawem powrócę. Przechodzimy do szczegółów rozgrywki.
I. Tryb Kariery.
Podstawowy ekran trybu Kariery został wyposażony w zakładki, w których ustawiamy parametry wyjściowe właściwe dla Kampanii, w której chcemy wziąć udział. W zakładce Kapitan "powołujemy do życia" naszego bohatera wpisując jego imię i nazwisko. W zakładce drugiej Kampania dokonujemy wyboru roku rozpoczęcia działań wojennych zaznaczając jedną z dostępnych dat - 1941, 1942, 1943 i 1944. Zakładka trzecia - Baza określa punkt startowy do Kampanii. W kolejnej zakładce Okręt Podwodny określamy klasę okrętu, na pokładzie, którego rozpoczniemy służbę. Zakładka Poziom trudności posłuży nam do określenia warunków, w jakich zmierzymy się z wrogiem. Ostatnia z zakładek dotyczy punktów Reputacji (Sławy - upieram się przy tym określeniu). Dostępna ich ilość w zakresie 1000, 2000 i 5000 decydować będzie, jakich "zakupów" (mustrowanie członków załogi, dodatkowe wyposażenie okrętu) dokonać będziemy mogli na starcie do Kampanii. Z układu ekranu i oferowanych przez ustawieniach widać wyraźnie, jakie możliwości i potencjał drzemią w tym trybie rozgrywki. Dodać należy, że znacząca część ustawień początkowych jest generowana losowo, wobec czego można spodziewać się różnego typu niespodzianek, o których nie wspomnę, aby nie psuć frajdy.
![]() Ekran główny trybu Kariery - zakładka Kapitan. | ![]() Zakładka Kampania. |
![]() Zakładka Baza. | ![]() Zakładka Okręt podwodny. |
![]() Zakładka Poziom trudności. | ![]() Zakładka Reputacja. |
Poniżej wymienię teraz stany początkowe dla kolejnych Kampanii.
Kampania 1941
Baza: Pearl Harbor
Okręt podwodny: dostępne klasy okrętów podwodnych: Porpoise, Tambor, Gar
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Barry09 Junior
JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.
zanonimizowany458855 Chorąży
Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.
>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!
ezheal Legionista
O ja pierdziu!
To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P
To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)
zanonimizowany469706 Legionista
Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D
JOY Generał
Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






