Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Torpedo Attack (Szkolenie w zakresie użycia broni torpedowej)

Celem tej misji będzie przyswojenie umiejętności przeprowadzania ataku torpedowego. Obiektem ataku będzie krążownik japoński. Nim jednak przejdziemy do realizacji celu głównego warto wiedzieć, że "Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific" oferuje dwie możliwości przeprowadzenia ataku torpedowego. Prostsza w trybie swobodnym, oraz złożona, bliska realizmowi w trybie zaawansowanym. Zasadnicza różnica polega na tym, iż w trybie zaawansowanym sami obsługiwać będziemy Manualny System Namierzania z Kalkulatorem Torpedowym na czele. Ponadto, każdy atak torpedowy składa się z pięciu elementów, które omówię dokładniej w części dotyczącej zaawansowanego trybu ataku torpedowego. W tej chwili nie jest to konieczne, gdyż jako pierwszy omówimy tryb swobodny ataku w trakcie misji szkoleniowej, gdzie znakomitą część czynności związanych z przeprowadzeniem ataku wykonają za nas podlegli marynarze. Nie przeszkodzi to jednak w przedstawieniu poszczególnych mechanizmów uczestniczących w trakcie realizacji ataku torpedowego.

TRYB SWOBODNY ATAKU TORPEDOWEGO W ZANURZENIU O.P.

Misję rozpoczynamy w zanurzeniu na głębokości peryskopowej. Maszyny okrętu podwodnego są zastopowane i stoi on w dryfie. Korzystając z Panelu Rozkazów, lub klawisza skrótu F4 przenosimy się na Stanowisko Peryskopów. Podnosimy peryskop bojowy korzystając z odpowiedniej ikony w Panelu Rozkazów, lub z klawiszy Page Up / Page Down (drugi z wymienionych klawiszy służy do opuszczania peryskopu). Pierwszym widokiem, który ujrzymy jest obraz nadlatującego japońskiego wodnopłata patrolowego. Nie zaszkodzi na krótko chwilę opuścić peryskop w dół na czas jego przelotu. Po chwili delikatnie podnosimy znowu peryskop nieco tylko ponad przelewające się fale. Chcąc uzyskać pełny przegląd sytuacji taktycznej możemy obrócić peryskop o pełne 360 stopni, aż do zlokalizowania potencjalnego przeciwnika. Dokonać tego możemy korzystając z klawiszy kierunkowych lewo/prawo, lub też korzystając z myszki. Klikając LPM w polu widzenia uzyskamy możliwość ustabilizowania widoku celu w czterech osiach - lewo, prawo, góra i dół. Jeeest! W tym momencie możemy dokonać zbliżenia widoku celu korzystając w tym celu z rolki myszki, lub klikając w klawisz Tab. Rozwijamy z lewej strony zakładkę nad Panelem Rozkazów, która jest w istocie Urządzeniem Utrzymania Pozycji (PK), a z prawej strony kolejną zakładkę znajdującą się nad Panelem Wyrzutni Torped. Jest to Narzędzie Danych Ataku. Pierwszy instrument w chwili rozwinięcia znajduje się w położeniu określonym Pozycja Dozoru (Position Keeper), na co wskazuje położenie suwaka w dolnej części tego panelu. U góry panelu w oknie odczytujemy klasę okrętu, lub statku handlowego. Poniżej widoczne są dane dotyczące dystansu dzielącego cel, a nasz okręt podwodny, oraz szybkości, z jaką ten cel się przemieszcza. Po przesunięciu suwaka w dół otrzymujemy dostęp do Ustawień Torped (Torpedo Settings). W tym panelu kolejno od góry mamy możliwość ustawienia szybkość biegu torpedy, sposób jej detonacji, kąt rozpiętości biegu torpedy i głębokość zanurzenia biegu torpedy.

Cele misji i wejście Panelem Rozkazów do Stanowiska Peryskopów - Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Cele misji i wejście Panelem Rozkazów do Stanowiska Peryskopów.

Podniesienie peryskopu w górę ( z wyczuciem proszę, z wyczuciem!) - Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Podniesienie peryskopu w górę ( z wyczuciem proszę, z wyczuciem!)
Intruz w powietrzu - peryskop w dół. - Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Intruz w powietrzu - peryskop w dół.
Cel już w polu widzenia ... - Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Cel już w polu widzenia ...

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2007-06-04
14:54

JOY Generał

JOY
😍

Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C

Komentarz: JOY
2007-06-05
16:06

Szczep83 Pretorianin

Bzdura. 1gb wystracza w zupełności

Komentarz: Szczep83
2007-06-10
12:15

Robi27 Legend

👍

sam poradnik - świetna robota

Komentarz: Robi27
2008-01-26
16:45

zanonimizowany469706 Legionista

👍

Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D

Komentarz: zanonimizowany469706
2008-01-31
11:34

ezheal Legionista

O ja pierdziu!

To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P

To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)

Komentarz: ezheal
2008-04-08
22:38

zanonimizowany458855 Chorąży

Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.

>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!

Komentarz: zanonimizowany458855
2013-09-06
22:08

Barry09 Junior

JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.

Komentarz: Barry09

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl