Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (1)
Aktualizacja:
TRYB ZAAWANSOWANY ATAKU TORPEDOWEGO W ZANURZENIU O.P.
Czas na "sól" symulatora morskiego, czyli atak torpedowy w trybie zaawansowanym przy określonym poziomie realizmu na "100%" zwanym Ekspert. W dalszym ciągu korzystać będziemy z gościnności misji szkoleniowej z zakresu ataku torpedowego Akademii Broni Podwodnej. Pomny własnych doświadczeń związanych z różnymi symulatorami, a w szczególności ich użytkowaniem na najwyższym poziomie "realizmu" i związanymi z tym wszelkiego rodzaju kłopotami postanowiłem omówić ten temat w dwóch częściach: wprowadzeniu teoretycznym i praktycznym sprawdzianie w warunkach walki.

I. Wprowadzenie teoretyczne.
Główna broń okrętu podwodnego - torpedy są bronią skuteczną i efektywną w działaniu, niemniej sukces zależy głownie od umiejętności Załogi, a w szczególności jej Dowódcy, Oficera Uzbrojenia, sonarzysty i nawigatora. Są i tacy, którzy twierdzą, iż atak torpedowy jest rzeczą skomplikowaną, oraz trudną do przyswojenia przez "szarego" zjadacza chleba, czy też miłośnika komputerowych symulatorów. To mit. Przejdziesz Graczu ze mną ścieżkę poznania tylko po to, aby później się dziwić, jakie to łatwe. Zaczynamy!
Podstawowym elementem niezbędnym do przeprowadzenia ataku torpedowego jest współpraca pomiędzy Stanowiskiem Peryskopów i Stanowiskiem Kalkulatora Torpedowego (KT), oraz przedziałami dziobowych i rufowych Wyrzutni Torpedowych.

Z uwagi na fakt, że wcześniej w ramach Trybu Swobodnego omówiliśmy kwestie związane z przeznaczeniem i wykorzystaniem Peryskopu bojowego, TBT, Urządzenia Utrzymania Pozycji i Narzędzia Danych Ataku do zagadnień tych powrócimy we właściwym czasie. Zaznaczyć tylko dla porządku należy, że odpowiednio używać będziemy w trybie ataku zaawansowanego z urządzenia TBT tylko w pozycji wynurzenia okrętu podwodnego, a Peryskopu bojowego w zanurzeniu.
Gra w trybie Ekspert sprowadza się do tego, że wszystkie czynności związane z atakiem wykonuje sam Gracz, sporadycznie korzystając w pomocy Stanowiska Hydrofonu/Sonaru. Można z tej okrojonej pomocy zrezygnować na rzecz podniesienia atrakcji rozgrywki, a przy okazji ogranicza się do zera możliwość pomyłki podwładnego - marynarza. Wiadomo, kto będzie winny w wypadku niepowodzenia ataku. Ty i nikt inny. Atak torpedowy składa się z pięciu elementów:
1. Podejście
2. Parametry ataku
3. Przesłanie danych do Kalkulatora Torpedowego (KT)
4. Wybór wyrzutni
5. Atak.
Omówimy pokrótce poszczególne składowe ataku ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia i wykorzystania dostępnych przyrządów pokładowych współpracujących z Kalkulatorem Torpedowym (KT).
0
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
- Silent Hunter 4: Submarine School
- Silent Hunter 4: Akademia Broni Podwodnej
- Silent Hunter 4: Navigation Training (1)
- Silent Hunter 4: Navigation Training (2)
- Silent Hunter 4: Artillery Training (1)
- Silent Hunter 4: Artillery Training (2)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb swobodny w wynurzeniu
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (1)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (2)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (3)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (4)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (6)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (7)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (1)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2)
- Silent Hunter 4: Conwoy attack (1)
- Silent Hunter 4: Conwoy attack (2)
- Silent Hunter 4: Submarine School
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany469706 Legionista
Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D
ezheal Legionista
O ja pierdziu!
To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P
To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)
zanonimizowany458855 Chorąży
Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.
>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!
Barry09 Junior
JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
