Silent Hunter 4: Artillery Training (1)
Aktualizacja:
Artillery Training (Szkolenie artyleryjskie)
Czas na część "ogniową". Zależnie od klasy, typu i wersji okręt podwodny jest wyposażony w działo pokładowe i jeden lub dwa karabiny przeciwlotnicze. Na wstępie tego rozdziału kwestia zasadnicza. W trakcie rozgrywki właściwej możemy posiłkować się umiejętnościami podległych nam marynarzy, których oczywiście sami wyszkoliliśmy lub też zamustrowaliśmy na pokład korzystając z punktów "Sławy" (Renown). Wystarczy w Panelu Zarządzania Załogą obsadzić stanowiska bojowe marynarzami (najlepiej wykwalifikowanymi w tym kierunku, o czym świadczą ikony ich specjalności).
![]() Rozwiązanie dla wygodnych.
| ![]() Wydaj rozkaz i z mostku obserwuj jego skutki.
|
Frajda z takiego rozwiązania jest mocno umiarkowana. Zdecydowanie bardziej odpowiada prawdziwemu wojownikowi bezpośredni udział w walce. Nim do niej przystąpimy warto pamiętać o kilku istotnych sprawach. Kwestia pierwsza i zasadnicza, czyli amunicja. Dostępne są trzy typy amunicji: przeciwpancerna - oznaczona symbolem AP, odłamkowo - burząca nosząca symbol HE, oraz przeciwlotnicza ogólnego przeznaczenia nienosząca żadnych dodatkowych cech. W trakcie walki można dokonywać bieżącego wyboru stosowanej amunicji w trakcie prowadzenia ostrzału zarówno z działka przeciwlotniczego, jak i działa pokładowego. Zależnie od typu działka przeciwlotniczego różnić się będzie ilość przydzielonej do niego amunicji, tak, więc w cenie są celne oko i zręczne dłonie w Ojczyzny obronie. Ilość amunicji w każdym przypadku jest ograniczona i nie ulegnie cudownemu rozmnożeniu w trakcie misji bojowej, o ile po drodze nie uzupełnimy zapasów w sojuszniczym porcie. Kwestia kolejna to czas przeładowywania obsługiwanej broni. Nie ma ekspresowej wymiany zasobników z amunicją, wszystko trwa cenne sekundy, wobec czego w trakcie treningu przećwiczcie manewr ostrzeliwania kilku atakujących samolotów maksymalnie starając się wykorzystać zawartość jednego zasobnika, aby moment ładowania przypadał w sytuacji, kiedy intruz został zmuszony do zmiany kursu, lub rezygnacji z podejścia do ataku. Jako dodatkowy element możecie wprowadzić ruch okrętu podwodnego, jako strzelania rozpoczynają się w momencie, gdy stoi on w dryfie. Zmiana kursu (można przećwiczyć "zygzakowanie") przy szybkości standardowej walki z samolotami nie ułatwi, a wręcz odwrotnie, niemniej jednak pozwoli wykształcić cenne odruchy i podzielność uwagi. Czas na przejście do konkretów. Misja szkolenia artyleryjskiego ma dwa punkty i czas je teraz omówić.

0
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
- Silent Hunter 4: Submarine School
- Silent Hunter 4: Akademia Broni Podwodnej
- Silent Hunter 4: Navigation Training (1)
- Silent Hunter 4: Navigation Training (2)
- Silent Hunter 4: Artillery Training (1)
- Silent Hunter 4: Artillery Training (2)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb swobodny w wynurzeniu
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (1)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (2)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (3)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (4)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (6)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (7)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (1)
- Silent Hunter 4: Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2)
- Silent Hunter 4: Conwoy attack (1)
- Silent Hunter 4: Conwoy attack (2)
- Silent Hunter 4: Submarine School
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Komentarze czytelników
JOY Generał
Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C
zanonimizowany469706 Legionista
Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D
ezheal Legionista
O ja pierdziu!
To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P
To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)
zanonimizowany458855 Chorąży
Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.
>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!
Barry09 Junior
JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


