Silent Hunter 4: Artillery Training (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Artillery Training (Szkolenie artyleryjskie)

Czas na część "ogniową". Zależnie od klasy, typu i wersji okręt podwodny jest wyposażony w działo pokładowe i jeden lub dwa karabiny przeciwlotnicze. Na wstępie tego rozdziału kwestia zasadnicza. W trakcie rozgrywki właściwej możemy posiłkować się umiejętnościami podległych nam marynarzy, których oczywiście sami wyszkoliliśmy lub też zamustrowaliśmy na pokład korzystając z punktów "Sławy" (Renown). Wystarczy w Panelu Zarządzania Załogą obsadzić stanowiska bojowe marynarzami (najlepiej wykwalifikowanymi w tym kierunku, o czym świadczą ikony ich specjalności).

Rozwiązanie dla wygodnych. - Artillery Training (1) | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Rozwiązanie dla wygodnych.
Wydaj rozkaz i z mostku obserwuj jego skutki. - Artillery Training (1) | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Wydaj rozkaz i z mostku obserwuj jego skutki.

Frajda z takiego rozwiązania jest mocno umiarkowana. Zdecydowanie bardziej odpowiada prawdziwemu wojownikowi bezpośredni udział w walce. Nim do niej przystąpimy warto pamiętać o kilku istotnych sprawach. Kwestia pierwsza i zasadnicza, czyli amunicja. Dostępne są trzy typy amunicji: przeciwpancerna - oznaczona symbolem AP, odłamkowo - burząca nosząca symbol HE, oraz przeciwlotnicza ogólnego przeznaczenia nienosząca żadnych dodatkowych cech. W trakcie walki można dokonywać bieżącego wyboru stosowanej amunicji w trakcie prowadzenia ostrzału zarówno z działka przeciwlotniczego, jak i działa pokładowego. Zależnie od typu działka przeciwlotniczego różnić się będzie ilość przydzielonej do niego amunicji, tak, więc w cenie są celne oko i zręczne dłonie w Ojczyzny obronie. Ilość amunicji w każdym przypadku jest ograniczona i nie ulegnie cudownemu rozmnożeniu w trakcie misji bojowej, o ile po drodze nie uzupełnimy zapasów w sojuszniczym porcie. Kwestia kolejna to czas przeładowywania obsługiwanej broni. Nie ma ekspresowej wymiany zasobników z amunicją, wszystko trwa cenne sekundy, wobec czego w trakcie treningu przećwiczcie manewr ostrzeliwania kilku atakujących samolotów maksymalnie starając się wykorzystać zawartość jednego zasobnika, aby moment ładowania przypadał w sytuacji, kiedy intruz został zmuszony do zmiany kursu, lub rezygnacji z podejścia do ataku. Jako dodatkowy element możecie wprowadzić ruch okrętu podwodnego, jako strzelania rozpoczynają się w momencie, gdy stoi on w dryfie. Zmiana kursu (można przećwiczyć "zygzakowanie") przy szybkości standardowej walki z samolotami nie ułatwi, a wręcz odwrotnie, niemniej jednak pozwoli wykształcić cenne odruchy i podzielność uwagi. Czas na przejście do konkretów. Misja szkolenia artyleryjskiego ma dwa punkty i czas je teraz omówić.

Działko przeciwlotnicze w trakcie przeładowania amunicji. - Artillery Training (1) | Submarine School w Silent Hunter 4 - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Działko przeciwlotnicze w trakcie przeładowania amunicji.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2007-06-04
14:54

JOY Generał

JOY
😍

Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C

Komentarz: JOY
2007-06-05
16:06

Szczep83 Pretorianin

Bzdura. 1gb wystracza w zupełności

Komentarz: Szczep83
2007-06-10
12:15

Robi27 Legend

👍

sam poradnik - świetna robota

Komentarz: Robi27
2008-01-26
16:45

zanonimizowany469706 Legionista

👍

Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D

Komentarz: zanonimizowany469706
2008-01-31
11:34

ezheal Legionista

O ja pierdziu!

To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P

To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)

Komentarz: ezheal
2008-04-08
22:38

zanonimizowany458855 Chorąży

Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.

>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!

Komentarz: zanonimizowany458855
2013-09-06
22:08

Barry09 Junior

JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.

Komentarz: Barry09

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl