Silent Hunter 4: Interfejs gry

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Interfejs gry, czyli jak to wszystko działa

Elementem budzących stan przerażenia u potencjalnych użytkowników wszelkich symulatorów jest obsługujący je interfejs gry. Niesłusznie. Dawno już skończył się czas "zamotanych" programów, które traktowały użytkownika niczym wroga. Interfejs gry "Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific" jest przyjazny wobec użytkownika. Poznasz go Graczu krok po kroku. Zaczynamy!

Interfejs gry - widok ogólny. - Interfejs gry | Aparatura pokładowa w Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Interfejs gry - widok ogólny.

Oto powyżej w całej okazałości interfejs symulatora okrętu podwodnego "Sileni Hunter 4: Wolves of the Pacific" - ekran podstawowy. Na pierwszy rzut oka widać, że składa się on z kilku sekcji, które odpowiadają za obsługę poszczególnych elementów okrętu. U samej góry ilustracji widoczne jest okno "Panelu Komunikacji", w którym przeczytamy treść meldunków nadchodzących drogą radiową z zewnątrz (w czasie marszu w wynurzeniu), meldunki dotyczące sytuacji na powierzchni (nasłuch), oraz raporty dotyczące aktualnej sytuacji w poszczególnych przedziałach bojowych, które w grze zostały nazwane stanowiskami. Okno "Panelu Komunikacji" posiada suwak, którym możemy ustawić zależnie od własnych preferencji kolor jego tła od czerni do przezroczystości, oraz dwa małe okienka. Jedno z nich oznaczone skrzyżowanymi dwustronnymi strzałkami pozwala na przemieszczanie po ekranie monitora "Panelu Komunikacji", natomiast zaznaczenie drugiego okienka powoduje, że "Panel" zostaje "zafiksowany" w jednym miejscu. Warto umieścić okno "Panelu Komunikacji" w miejscu przemyślanym, tak, aby w późniejszej rozgrywce po prostu nie przeszkadzało przysłaniając ważne elementy ekranu.

Poniżej, pod ilustracją widzimy pięć sekcji kolejno opisanych i odpowiadających za:

1. Sekcja "1" - przyciskiem oznaczonym kłódką możemy ukryć, lub stale prezentować elementy Panelu Rozkazów

2. Sekcja "Panel Rozkazów" - odpowiada za wydawanie rozkazów podległej załodze okrętu znajdującej się na stanowiskach okrętowych.

3. Sekcja "Aktualny stan okrętu" - zawiera cztery wskaźniki ilustrujące aktualny stan posiadanego paliwa w zbiornikach okrętu, poziom naładowania akumulatorów, ilość sprężonego powietrza, oraz stan poziomu zawartości CO2 w powietrzu okrętu przebywającego w zanurzeniu.

4. Sekcja "Panel Szybkiego Sterowania" - zawiera wskaźniki Telegrafu Maszynowego, Kompasu o Głębokościomierza.

5. Sekcja "PSG" - skrót oznacza Panel Sterowania Grą. Sekcja zawiera kolejno od góry przycisk "pauza", zegar pokładowy, ekran opuszczenia rozgrywki, Dziennik Kapitana (Captain's Log), oraz przyciski (-) i (+) panelu kompresji czasu.

Pora przystąpić do omówienia poszczególnych elementów aparatury okrętowej.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2007-06-04
14:54

JOY Generał

JOY
😍

Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C

Komentarz: JOY
2007-06-05
16:06

Szczep83 Pretorianin

Bzdura. 1gb wystracza w zupełności

Komentarz: Szczep83
2007-06-10
12:15

Robi27 Legend

👍

sam poradnik - świetna robota

Komentarz: Robi27
2008-01-26
16:45

zanonimizowany469706 Legionista

👍

Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D

Komentarz: zanonimizowany469706
2008-01-31
11:34

ezheal Legionista

O ja pierdziu!

To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P

To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)

Komentarz: ezheal
2008-04-08
22:38

zanonimizowany458855 Chorąży

Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.

>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!

Komentarz: zanonimizowany458855
2013-09-06
22:08

Barry09 Junior

JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.

Komentarz: Barry09

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl