Artillery Training (2) | Submarine School w Silent Hunter 4
Aktualizacja:
Pkt.1. Obrona przeciwlotnicza okrętu podwodnego przeciwko samolotom różnego przeznaczenia. Celem jest zestrzelenie wrogich samolotów i odparcie ataku. Elementy uzbrojenia artylerii pokładowej okrętu podwodnego mogą być użytkowane tylko w trakcie wynurzenia i sprzyjających warunkach pogodowych. Są dwa sposoby osobistego osadzenia działka przeciwlotniczego przez Gracza. Pierwszy to wskazanie właściwej ikony w Panelu Rozkazów, drugi to użycie skrótu poprzez naciśnięcie klawisza F7. Do ustawienia kierunku ostrzału możemy używać zamiennie klawiszy kierunkowych lewo/prawo, lub po kliknięciu LPM (Lewy Przycisk Myszy) myszy. Zbliżenie widoku celu uzyskujemy poprzez przewinięcie rolki myszy, lub wciśnięcie klawisza Tab. Oddanie strzału następuje po naciśnięciu klawisza Spacji.
![]() Widok podstawowy.
| ![]() Widok celu po zastosowaniu zbliżenia.
|
![]() Prowadzenie ostrzału krótkimi seriami ma same zalety.
| ![]() Druga krótka seria kończy żywot napastnika.
|
![]() Pożegnalna porcja ołowiu z wyprzedzającą poprawką przy celowaniu i ...
| ![]() ... kolejny przeciwnik przeszedł do Historii.
|
Pkt.2. Zwalczanie małych celów nawodnych przy użyciu działa pokładowego. Celem jest zatopienie statku handlowego. Podobnie jak w przypadku działka przeciwlotniczego obsadzenia stanowiska bojowego można dokonać w dwojaki sposób. Poprzez wskazanie właściwej ikony w Panelu Rozkazów, lub za pomocą klawisza F6. Możemy korzystać w trakcie prowadzenia ognia z widoku zewnętrznego z uproszczonym celownikiem lub, co jest bardziej wygodne z celownika optycznego z dalmierzem. Dalmierz celownika podaje odległości zależnie od wybranej jednostki miary. Na ilustracjach poniżej odległości podawane są w yardach. Do celownika optycznego uzyskujemy dostęp dzięki przewinięciu rolki myszy, lub naciśniecie klawisza Tab. Zmieniamy ustawienie działa wobec celu dzięki klawiszom kierunkowym lewo/prawo albo też klikamy LPM, dzięki czemu zyskujemy możliwość zmiany kierunku celowania za pomocą myszy. Kąt podniesienia działa do żądanych odległości widocznych na dalmierzu celownika optycznego uzyskujemy poprzez użycie klawiszy kierunkowych góra/dół.
![]() Widok celownika zewnętrznego.
| ![]() Pierwsza strzał "sondażowy" - po lewej widoczny dalmierz, a po prawej rodzaje amunicji.
|
![]() Drugi strzał "ramujący" cel i niezbędna poprawka.
| ![]() Trafiony po raz pierwszy!
|
![]() Zamiana typu użytkowanej amunicji.
| ![]() Ostatni akt dramatu. Eksplozja rozrywa statek.
|
Kilka uwag typowo praktycznych. Przy podejściu do ataku na statek handlowy nieuzbrojony, lub słabo uzbrojony warto mieć cel znajdujący się na wprost dzioba okrętu podwodnego i prostopadle do kursu, którym się poruszamy. Proponuję rozpoczęcie ataku od użycia amunicji przeciwpancernej AP i skierowanie ognia na kadłub statku handlowego na wysokości linii wodnej. Po uzyskaniu pierwszych kilku celnych trafień w część centralną kadłuba pola ostrzału przesuwamy o 25% w prawo i lewo. W momencie, gdy statek zaczyna nabierać wody zmieniamy typ amunicji na odłamkowo - burzącą HE i dokończamy dzieła zniszczenia. Statek idzie na dno, a my kończymy drugi etap szkolenia.
0
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
- Submarine School
- Akademia Broni Podwodnej | Submarine School w Silent Hunter 4
- Navigation Training (1) | Submarine School w Silent Hunter 4
- Navigation Training (2) | Submarine School w Silent Hunter 4
- Artillery Training (1) | Submarine School w Silent Hunter 4
- Artillery Training (2) | Submarine School w Silent Hunter 4
- Torpedo Attack - Tryb swobodny w zanurzeniu | Submarine School w Silent Hunter 4
- Torpedo Attack - Tryb swobodny w wynurzeniu | Submarine School w Silent Hunter 4
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (1) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (2) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (3) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (4) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (5) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (6) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany teoria (7) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (1) | Submarine School
- Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School
- Conwoy attack (1) | Submarine School w Silent Hunter 4
- Conwoy attack (2) | Submarine School w Silent Hunter 4
- Submarine School
- Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany469706 Legionista
Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D
ezheal Legionista
O ja pierdziu!
To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P
To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)
zanonimizowany458855 Chorąży
Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.
>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!
Barry09 Junior
JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.