Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wiadomość niekoniecznie sympatyczna dla antytalentów matematycznych. Nadszedł czas obliczenia prędkości, z jaką przemieszcza się wrogi okręt wojenny. Wartość ta jest niezbędna do kontynuowania skutecznego ataku. Mamy zapisane wartości dwóch odległości - 1417 metrów i 1242 metry. Od większej odejmujemy mniejszą i otrzymujemy wynik 175 metrów pokonanych w jednostce pomiarowej. Wynik przeliczamy na węzły i otrzymujemy wartość 9 węzłów. Można przy okazji tych obliczeń podeprzeć się linkiem podanym powyżej.

Posiadając wyliczoną wartość prędkości, z jaką przemieszcza się wroga jednostka otwieramy zakładkę Prędkość - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Posiadając wyliczoną wartość prędkości, z jaką przemieszcza się wroga jednostka otwieramy zakładkę Prędkość.

Przytrzymując LPM przeciągamy tarczę pomiarową tak, aby wartość 9 węzłów znalazła się na wysokości pina na godzinie 9. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Przytrzymując LPM "przeciągamy" tarczę pomiarową tak, aby wartość 9 węzłów znalazła się na wysokości "pina" na godzinie 9.
Tarcza pomiarowa ustawiona, wynik przesyłamy do Kalkulatora Torpedowego zakładką Prześlij wynik do KT - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Tarcza pomiarowa ustawiona, wynik przesyłamy do Kalkulatora Torpedowego zakładką "Prześlij wynik do KT".

W oknie Urządzenia Utrzymania Pozycji ukazuje się prędkość uzyskiwana przez cel - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

W oknie Urządzenia Utrzymania Pozycji ukazuje się prędkość uzyskiwana przez cel.

Część pomiarową mamy za sobą - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Część pomiarową mamy za sobą. Czas na zatopienie wyrzutni torpedowych. Klawiszem Q zatapiamy kolejno wyrzutnie torpedowe, każdorazowo wskazując następną do zatopienia.

Zaglądamy do Mapy Taktycznej - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Zaglądamy do Mapy Taktycznej. Nasz cel jest prowadzony przez Urządzenie Utrzymania Pozycji i stale zmienia położenie ( przypomnij sobie teraz, co już wiesz o optymalnej pozycji do ataku).

Otwieramy przyciskiem Torpedo Settings - element panelu Urządzenia Utrzymania Pozycji - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Otwieramy przyciskiem Torpedo Settings - element panelu Urządzenia Utrzymania Pozycji. Zaznaczamy głębokość biegu torpedy.

Kontynuujemy ustawienia parametrów torped do ataku - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Kontynuujemy ustawienia parametrów torped do ataku. Ustawiamy Kąt rozpiętości salwy +5 Prawa burta (bierzemy pod uwagę "poprawkę" na prędkość celu).

Szybkość biegu torped ustawiamy na High, czyli tabelarycznie 46,3 węzła. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Szybkość biegu torped ustawiamy na "High", czyli tabelarycznie 46,3 węzła.
Dokonujemy wyboru typu detonatora. W tym wypadku wskazujemy Contact Influence (wyjaśnienie powyżej). - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Dokonujemy wyboru typu detonatora. W tym wypadku wskazujemy Contact Influence (wyjaśnienie powyżej).
W końcu nadszedł czas odpalenia torped. W interwale czasowym odpalamy pierwszą - przerwa 3 sekundy, druga i kolejne w odstępach 2 sekund. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
W końcu nadszedł czas odpalenia torped. W interwale czasowym odpalamy pierwszą - przerwa 3 sekundy, druga i kolejne w odstępach 2 sekund.
Torpedy poszły! Teraz okaże się, jak słuszne były wyliczenia. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Torpedy poszły! Teraz okaże się, jak słuszne były wyliczenia.
Udajemy się do Mapy Taktycznej - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Udajemy się do Mapy Taktycznej. Ścieżka marszu torped zgodna jest z poczynionymi wyliczeniami.

Przechodzimy na widok Peryskopu bojowego - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Przechodzimy na widok Peryskopu bojowego. Pozostało już tylko oczekiwanie ...

Pierwsza z torped w celu. - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Pierwsza z torped w celu.
Kolejne torpedy z oddanej salwy znalazły cel. To finał! - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry
Kolejne torpedy z oddanej salwy znalazły cel. To finał!
W Dzienniku Kapitana (Captains Log) pojawia się stosowna adnotacja - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

W Dzienniku Kapitana (Captain's Log) pojawia się stosowna adnotacja.

Misja zakończona, a Ty Graczu wszedłeś do grona Zawodowców - tryb zaawansowany jest zagwarantowany tylko dla nich - Torpedo Attack - Tryb zaawansowany praktyka (2) | Submarine School - Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific - poradnik do gry

Misja zakończona, a Ty Graczu wszedłeś do grona Zawodowców - tryb zaawansowany jest zagwarantowany tylko dla nich!

Szkolenie w zakresie zaawansowanego ataku przy wykorzystaniu torped w ramach Akademii Broni Podwodnej możemy uznać za zakończone. Przed opisaniem tej procedury sam wielokrotnie sprawdziłem jej skuteczność i teraz przekazuję tą wiedzę dalej, mając nadzieję, że zostanie wykorzystana w pełni ku pełnemu zadowoleniu i satysfakcji użytkowników "Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific". A my ... kontynuujemy naukę dalej.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2007-06-10
12:15

Robi27 Legend

👍

sam poradnik - świetna robota

Komentarz: Robi27
2008-01-26
16:45

zanonimizowany469706 Legionista

👍

Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D

Komentarz: zanonimizowany469706
2008-01-31
11:34

ezheal Legionista

O ja pierdziu!

To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P

To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)

Komentarz: ezheal
2008-04-08
22:38

zanonimizowany458855 Chorąży

Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.

>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!

Komentarz: zanonimizowany458855
2013-09-06
22:08

Barry09 Junior

JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.

Komentarz: Barry09

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl