Silent Hunter 4: Misje historyczne
Aktualizacja:
III. Misje historyczne.
Misje historyczne zostały opracowane w konkretnym tle wydarzeń z okresu "Bitwy o Pacyfik". Z uwagi na czas rozgrywki zaliczamy je do misji szybkich, tak zresztą są sklasyfikowane i nazwane w angielskiej wersji językowej. Konstrukcja misji pozwala skorzystać z możliwości wyboru okrętu podwodnego, jaki zostanie użyty w akcji, oraz pewnej swobody w działaniu. Do wypełnienia misji niezbędne jest wykonanie przydzielonych zadań przez ComSubPac. Poniżej skrócony i uproszczony spis misji.
![]() Misja nr 1
| Bitwa o Midway Zasadzka na okręty wojenne japońskiej marynarki zatrzasnęła się. Jako pierwszy nawiązałeś kontakt z wrogą grupą uderzeniową i teraz pora na przeprowadzenie ataku z pełnego zaskoczenia. Zadanie główne: zatopić lotniskowce i pancerniki wroga Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18. S-42, Porpoise, Gato, Gar |
![]() Misja nr 2
| Zasadzka w Przesmyku Palawan Zadanie główne: zaatakować japońską grupę uderzeniową zmierzającą w kierunku Filipin. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-42, Porpoise, Gato, Gar, Balao |
![]() Misja nr 3
| Bitwa na Morzu Koralowym Japończycy kierują się w stronę Australii. Pora przeciąć ich marszrutę i spróbować zatrzymać przed przejściem wroga do ofensywy. Zadanie główne: zatopić japońskie lotniskowce Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18, S-42, Porpoise, Salmon. |
![]() Misja nr 4
| Bitwa na Morzu Filipińskim Japońska flota w rewanżu za działania amerykańskie na Marianach rusza do kontrofensywy. Konieczne jest szybkie zlokalizowanie miejsca i sił wroga. Zadanie główne: zatopić japońskie lotniskowce i pancerniki. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-42, Porpoise, Gato, Gar, Balao |
![]() Misja nr 5
| Bitwa o Samar Zatoka Leyte. W wyniku działań wojennych Twój okręt znalazł się w dogodnej pozycji do zaatakowania głównych sił japońskich i jednocześnie osłonić przed atakiem wroga grupę amerykańskich lotniskowców. Zadanie główne: aktywna osłona własnych lotniskowców. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-42, Porpoise, Gato, Gar, Balao |
![]() Misja nr 6
| Rozpoznanie W trakcie patrolu obszaru Mindoro i działaniach przeciwko japońskim tankowcom otrzymujesz rozkaz wykonania zwiadu połączony z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. Zadanie główne: wykonaj zdjęcia fotograficzne floty nieprzyjaciela w Zatoce Batangas Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18, S-42, Porpoise, Salmon. |
![]() Misja nr 7
| Konwój Tokio - Saipan Japońskie siły ekspedycyjne opuściły Zatokę Tokijską kierując się w stronę Saipan na Wyspach Mariańskich. Zadanie główne: Zaatakować z sukcesem japoński konwój. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18, Porpoise, Gato, Gar, Balao |
![]() Misja nr 8
| Bitwa o Balikpagan Zwiad lotniczy zlokalizował duża grupę statków japońskich kierujących się w stronę Balikpagan. Zadanie główne: zaatakować japońskie siły inwazyjne. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18, S-42, Porpoise, Salmon, Gar |
![]() Misja nr 9
| Przeciw wszystkim przeciwnościom W rejonie Morza Camotes został zaatakowany amerykański okręt wojenny USS Skipjack kierujący się do Brisbane. Udziel mu pomocy. Zadanie główne: przedostać się na głębokie wody Morza Bohom. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18, S-42, Porpoise, Gato, Gar |
![]() Misja nr 10
| Ostatni cel Z informacji zwiadu lotniczego wynika, że w Zatoce Kure stoi zacumowany na kotwicowisku flagowy okręt floty japońskiej - pancernik "Yamato". Cel główny: zatopić pancernik "Yamato" Dostępne klasy okrętów wojennych: S-42, Porpoise, Gato, Gar, Balao. |
![]() Misja nr 11
| Konwój Borneo W rozkazie jako rejon działania został wskazany sektor na Morzu Celebes. Zadanie główne: zaatakować konwoje handlowo - zaopatrzeniowe wroga. Dostępne klasy okrętów podwodnych: S-18, Porpoise, Gato, Gar, Balao. |
W ramach zapowiedzianych niespodzianek niewykluczony jest kontakt z nieznanymi jednostkami generowanymi losowo, jak i dostępność do okrętu podwodnego klasy Sargo. Wszystko zależy od osiąganych wyników - wcześniej wspomniałem o tej lekko uciążliwej okoliczności, ale jak wiadomo powszechnie wszystko dla najlepszych!
0
Komentarze czytelników
JOY Generał
Szkoda że gierka ma tak gigantyczne wymagania :( bez 2 GB RAM to lepiej nie podchodzić a i procek trza by miec na poziomie 3 GHz (żadne semprony czy celki) koszmar. No i przy wychodzeniu z portu lepiej takiej operacji nie dawać w ręce kompowi bo nas wlepi zaraz na brzeg :C
zanonimizowany469706 Legionista
Robota faktycznie na 6+! Świetny manual dla laików jak i tych bardziej wymagających chcących odświeżyć swoją wiedzę :D
ezheal Legionista
O ja pierdziu!
To oni mieli taaki sprzet?
wynurzony (Gato) 201 wezlow, zanurzony 83 :D - pewnie to jakis wplyw technologi ufoludkow :P
To tak dla poprawienia humorku, generalnie poradnik ok. Dobra robota :)
zanonimizowany458855 Chorąży
Dzięki wielkie za pochlebne opinie. Dołożyłem wszelkich starań, aby materiał mi powierzony został solidnie opracowany.
>>>ezheal:-)!
Masz całkowitą RACJĘ! Zeżarło w procesie publikacji przecinki we właściwych miejscach, za co przepraszam w imieniu własnym i Gratuluję spostrzegawczości. Ufoludkowie z tą kwestią niewiele mieli wspólnego, jako, że wynik przeliczeniowy jest prawidłowy. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich Podwodnych Łowców!
Barry09 Junior
JOY nieprawda. Ja mam procesor 2 GHz i 1 GB ramu i działa bez żadnych, nawet najmniejszych lagów. Nie demoralizuj więc innych. Nie dla takich gości, którzy myślą że wszystkie gry z tak dobrą grafiką wymagają mocnego kompa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











