Zajmij się raną Nuri | Rozdział I Memoria
Aktualizacja:
Zajmij się raną Nuri
Jako Geron dokończ rozmowę z Fahim, po czym akcja przeniesie się do lokum młodzieńca.
Porozmawiaj z leżącą na blacie (po prawej) Nuri, której odnowiła się rana. Oczywiście trzeba zrobić coś, by przestała krwawić. Rzuć okiem na znajdującą na lewo od ptaka recepturę na maść. Dowiesz się, że należy zmieszać zmiażdżone zioło z tłuszczem.

Urwij więc nieco listków wiroziela rosnącego w stojącej przy oknie doniczce. Wrzuć je do usytuowanej przy ścianie (mniej więcej pośrodku) ptasiej umywalki i rozdrobnij posiadanym nożem.
Tym samym nożem z zasłony po lewej odetnij pasek tkaniny. Wysmaruj go tłuszczem ze stojącego w kominku garnka, a następnie zanurz w ziołowej papce w umywalce. Tak powstałym opatrunkiem z maścią potraktuj ranę Nuri.
Za ukończenie pierwszego rozdziału otrzymasz trzecie osiągnięcie.
0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział I
- Znajdź ukryty zamek do krypty | Rozdział I Memoria
- Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria
- Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję | Rozdział I Memoria
- Wydostań magiczną laskę ze wspornika | Rozdział I Memoria
- Wydostań się z krypty | Rozdział I Memoria
- Wyrwij drzwi z zawiasów | Rozdział I Memoria
- Zajmij się raną Nuri | Rozdział I Memoria
- Rozdział I
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
