Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii

Podnieś srebrną paterę leżącą mniej więcej w centrum pomieszczenia (obok Sadji) - Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria - Memoria - poradnik do gry

Podnieś srebrną paterę leżącą mniej więcej w centrum pomieszczenia (obok Sadji). Jest zakurzona, dobrze by było ją wyczyścić. Nasącz zatem jeden z bandaży alkoholem, po czym wyszoruj nim brudną paterę.

Spróbuj zdjąć z haka po lewej wiszącą na nim kadzielnicę - podczas tej operacji Sadja skaleczy się o hak i zakrwawi go. Mimo to zdejmij wreszcie ową kadzielnicę wraz z kadzidełkiem (kliknij ją raz jeszcze), a na haku powieś błyszczącą srebrną paterę.

Podobało się?

0

Memoria

30 sierpnia 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl