Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria
Aktualizacja:
Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii

Podnieś srebrną paterę leżącą mniej więcej w centrum pomieszczenia (obok Sadji). Jest zakurzona, dobrze by było ją wyczyścić. Nasącz zatem jeden z bandaży alkoholem, po czym wyszoruj nim brudną paterę.
Spróbuj zdjąć z haka po lewej wiszącą na nim kadzielnicę - podczas tej operacji Sadja skaleczy się o hak i zakrwawi go. Mimo to zdejmij wreszcie ową kadzielnicę wraz z kadzidełkiem (kliknij ją raz jeszcze), a na haku powieś błyszczącą srebrną paterę.
0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział I
- Znajdź ukryty zamek do krypty | Rozdział I Memoria
- Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria
- Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję | Rozdział I Memoria
- Wydostań magiczną laskę ze wspornika | Rozdział I Memoria
- Wydostań się z krypty | Rozdział I Memoria
- Wyrwij drzwi z zawiasów | Rozdział I Memoria
- Zajmij się raną Nuri | Rozdział I Memoria
- Rozdział I
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
