Znajdź ukryty zamek do krypty | Rozdział I Memoria
Aktualizacja:
Znajdź ukryty zamek do krypty
Jako księżniczka Sadja sprzed wejścia do krypty skieruj się do wielkiej sali (w dół ekranu i po schodach), a stamtąd maszeruj w prawo, na plac boju.

Podnieś sztylet leżący na ziemi, poniżej wielkiej dłoni olbrzymiego kamiennego monstrum (po lewej). Przebij nim torbę wiszącego po prawej Haruna.

Zejdź niżej i zbierz to, co wypadło z torby, a konkretnie: bukłak z alkoholem, szczotkę do czyszczenia konia i bandaże.
Wróć do wielkiej sali (kursor w głębi ekranu), a stamtąd po schodach pod wejście do krypty. Podaj stojącemu przy nim magowi pozyskaną przed chwilą szczotkę, by wyczyścił drzwi i zlokalizował zamek.

Niestety, proces otwierania drzwi zostanie przerwany, fragment dziwacznego zamka w kształcie chrząszcza odpadnie (Sadja automatycznie podniesie go i poda magowi). Trzeba go przykleić. W tym celu potraktuj sztyletem tajemnicze miejsce (???) na ścianie po prawej, po czym wręcz lepki sztylet magowi. Po otwarciu się drzwi księżniczka wejdzie do krypty.
0
- Memoria - poradnik do gry
- Memoria - poradnik do gry
- Rozdział I
- Znajdź ukryty zamek do krypty | Rozdział I Memoria
- Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii | Rozdział I Memoria
- Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję | Rozdział I Memoria
- Wydostań magiczną laskę ze wspornika | Rozdział I Memoria
- Wydostań się z krypty | Rozdział I Memoria
- Wyrwij drzwi z zawiasów | Rozdział I Memoria
- Zajmij się raną Nuri | Rozdział I Memoria
- Rozdział I
- Memoria - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
