Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię

Sadja znajduje się w zbrojowni latającej fortecy, gdzie w szafce na broń zamknięto magiczną laskę - Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Sadja znajduje się w zbrojowni latającej fortecy, gdzie w szafce na broń zamknięto magiczną laskę. Ze stojaka na broń weź długi miecz w pochwie (w ekwipunku oba przedmioty pojawią się osobno), spróbuj też sięgnąć po leżący na szafce buzdygan - dziewczyna potrząśnie szafką i strąci go, zatem podnieś go z podłogi. Zabierz także poniewierającą się po lewej gwiazdę do rzucania (shuriken). Buzdygan wetknij do pochwy, a gwiazdę połącz z mieczem. Za pomocą tych dwu ostatnich strąć tarczę ze ściany po prawej i dołącz ją do ekwipunku dziewczyny.

Następnie w miejscu uderzenia, gdzie widnieje wielka wyrwa w schodach (po prawej), połóż miecz z shurikenem i przedłużony buzdygan - Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Następnie w miejscu uderzenia, gdzie widnieje wielka wyrwa w schodach (po prawej), połóż miecz z shurikenem i przedłużony buzdygan. Nakryj je tarczą. Po tak powstałym moście dostań się na górę. Oczywiście weź halabardę, wetkniętą w uchwyty w ścianie.

Wróć na dół i częściowo zdemontuj prowizoryczny most, zabierając tarczę i przedłużony buzdygan. Teraz obok miecza połóż halabardę i nakryj oba przedmioty tarczą. Wejdź na podest i buzdyganem rozwal oszkloną gablotę po prawej. Zakoś z niej ciężki miecz.

Wróć na dół, całkowicie zdemontuj most, a wszystkie rodzaje oręża (łącznie z tarczą) zainstaluj na stojaku przy szafce - Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię | Rozdział VII Memoria - Memoria - poradnik do gry

Wróć na dół, całkowicie zdemontuj most, a wszystkie rodzaje oręża (łącznie z tarczą) zainstaluj na stojaku przy szafce. Urwij kawałek pnącza oplatającego kolumnę, którego koniec leży tuż obok na podłodze, i przymocuj go z jednej strony do szafki, a z drugiej do stojaka (po przyczepieniu go do szafki podnieś leżący na podłodze koniec pnącza i kliknij nim stojak). Następnie zepchnij stojak w widoczną na zewnątrz przestrzeń (kliknij go, a potem wejście). Sadja wyrwie w ten sposób drzwi z szafki i będzie można zabrać z niej laskę, co rzecz jasna uczyń.

Teraz potraktuj unoszący się kryształ w posadzce (w jej centrum) czarem aktywującym. Pojawi się platforma, na którą wejdź. Dotarłszy do budowli, idź na jej szczyt, a stamtąd do unoszącej się komnaty (w prawo i prosto).

Podobało się?

0

Memoria

30 sierpnia 2013

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl